Ooma
پرسش (1405/04/05):

خشم و عصبانیت

سلام. وقت بخیر. من قبل از بارداری م سرترالین مصرف میکردم به خاطر وسواس فکری که داشتم ، ولی قبل از بارداری قطع کردم ،الان پسرم سه ساله هست و من چهار سال هست که قطع کردم.‌ حالا به علت هوایی از جمله مسئولیت های خانه داری و بچه داری زود زود عصبانی میشم، و باعث میشه هر از گاهی از کوره در برم و پسرم رو به خاطر بعضی لجبازی هاش دعوا کنم و کتک بزنم.‌ولی بعدش عذاب وجدان شدید میگیرم. این مورد خیلی من رو ناراحت می‌کنه . نمی‌خوام عصبانی بشم ، حداقل وقتی عصبانی شدم بتونم خودم رو کنترل کنم. سرترالین که قبل از بارداری چند سال می‌خوردم ،هم بشدت چاقم کرده بودند و هم خیلی می‌خوابیدم. الان نمیتونم چاق بشم و ز
به خاطر بچه نمیتونم زیاد بخوابم. به قرصی دیدم مود پلاس میخواستم ببینم اگر خواب آور نبود بخورم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
.

خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه