سلام مامانا بچم به به پروتئین گاوی حساسیت داره و از اون طرفیم رفلاکسم داره قبلا ببلاک میدادم بردم دکتر نان اچ آ نوشت قبل که ببلاک و میدادم همش صورت و بدن بچم دون میشد شدید ولی از وقتی نان اچ آ رو میدم بعضی موقعا ها کلا حذف میشه بعضی موقع ها هم بازم دون دون میشه در ضمن شیر خودمم میدم دکتر گفته بود لبنیات نخور منم نمیکردم ولی اون روز یکم خوردم نمیدونم والا از اونه یا نان اچ آ
و الان دوسه روز مدفوع بچم حالته اسهالهای برای اون چکار کنم؟
در ضمن نوزاد ۲ ماهه هست الان بهترین شیر خشک که بچه هم بخوره
پرسش (1405/04/05):
برای حساسیت به پروتئن گاوی و رفلاکس کدام شیر خشک مناسبه؟
95
42
حدود 6 ساعت قبل
سوال کننده
0
حدود 5 ساعت قبل
سوال کننده
رفلاکسشم شدیده بعضی اوقات بالا میاره
خس خس سینه هم داره شیرم کم میخوره و به زور میخوره
خس خس سینه هم داره شیرم کم میخوره و به زور میخوره
0
حدود 5 ساعت قبل
مهنا ا
برای پروتیین گاوی یا باید نستله آلترا بدی یا آپتامیل پپتی
شاید رفلاکسش هم از حساسیت باشه
بعضی وقتا چون معده نمیتونه هضم کنه شیر معمولی رو باعث رفلاکس میشه
اما اگر رفلاکسش خوب نشد باید شیرخشک ای ار بدی
تروویتال ای ار از همه بهتره
شاید رفلاکسش هم از حساسیت باشه
بعضی وقتا چون معده نمیتونه هضم کنه شیر معمولی رو باعث رفلاکس میشه
اما اگر رفلاکسش خوب نشد باید شیرخشک ای ار بدی
تروویتال ای ار از همه بهتره
0
حدود 5 ساعت قبل
مهنا ا
ولی برای رفلاکسش ببر دکتر دارو بگیر
داغون میشه اینطوری بچه
داغون میشه اینطوری بچه
0
حدود 4 ساعت قبل
الی ام
عزیزم حتما باید ببری دکتر تا بر حسب شدت رفلاکس دارو و شیر تجویز کنه
دیر ببری کاملا امتناع مبکنه از شیر خوردن
دیر ببری کاملا امتناع مبکنه از شیر خوردن
0
حدود 3 ساعت قبل
سوال کننده
۴ تا دکتر بردم
0
حدود 3 ساعت قبل
سوال کننده
یکیش امپرازول داده
یکیشم انداتسترون و دایمیتیکون داده
هر دوتاشو دکتر گفت بده
یکیشم انداتسترون و دایمیتیکون داده
هر دوتاشو دکتر گفت بده
0
حدود 3 ساعت قبل
سوال کننده
شما چه دارویی رو پیشنهاد میدین
0
حدود 3 ساعت قبل
سوال کننده
آخه میگن اپتامیل پپتی و الترا خیلی تلخه بچه نمیخوره میترسم بخرم نخوره
آخه بیشتر از ۵ تا شیر خشک عوض کردم موندن بخدا
ولی نان اچ آ بهتره چون از وقتی اینو میدم خیلی خیلی کم دون دون میشه اونم بعضی وقتا ولی اون روز خودم لبنیات خوردم دون دونش بیشتره
آخه بیشتر از ۵ تا شیر خشک عوض کردم موندن بخدا
ولی نان اچ آ بهتره چون از وقتی اینو میدم خیلی خیلی کم دون دون میشه اونم بعضی وقتا ولی اون روز خودم لبنیات خوردم دون دونش بیشتره
0
حدود 3 ساعت قبل
سوال کننده
بنظرتون چه دارویی برلی رفلاکس مناسبتره؟؟
0
حدود 3 ساعت قبل
مهنا ا
الان داری بهش داروی رفلاکس میدی؟؟؟
1
حدود 3 ساعت قبل
مهنا ا
میترسم بخرم نخوره یعنی چی؟؟
تغذیه ی اصلی بچه ات با شیرخشکه
انقد باید بگردی تا یه چیزی پیدا کنی که مناسب بچه باشه دیگه
نخورد فدای یه تار موش
روده اش اگه خدایی نکرده خونریزی کنه باز میخوای همین حرف و بزنی که میترسم نخوره؟
تغذیه ی اصلی بچه ات با شیرخشکه
انقد باید بگردی تا یه چیزی پیدا کنی که مناسب بچه باشه دیگه
نخورد فدای یه تار موش
روده اش اگه خدایی نکرده خونریزی کنه باز میخوای همین حرف و بزنی که میترسم نخوره؟
0
حدود 1 ساعت قبل
سوال کننده
بله داروی رفلاکس میدم
بنظرتون کدام دارو مناسبه
بنظرتون کدام دارو مناسبه
0
حدود 1 ساعت قبل
سوال کننده
دکتر امپرازول و انداسترون داده
0
حدود 1 ساعت قبل
سوال کننده
نه عزیزم بحث پول و اینجور چیزا نیست که چون دکتر گفت که اون تلخه خیلی به احتمال زیاد نخوره چون شیرم کم میخوره ولی فعلا نان اچ آرو بده
0
حدود 1 ساعت قبل
سوال کننده
میگم شما دیدین بچه ای اینطوری باشه الترا یا پپتی بخوره به خوبی
0
حدود 1 ساعت قبل
مامان دخترای قشنگم❤️
عزیزم دختر منم رفلاکس داره، گرفتار شدم، شیر کممیخوره،دوتا دکتر بردم یکیش فاموتیدین داد هیچ تاثیری نداشت، یکی دیگه اصلا دارو نداد فردا دارممیرم ,فوق تخصص گوارش، این داروهایی که بابات رفلاکس میدی روش اثر کذاشته، این هفتهای که گذشت شیر ببشتر بالا میاره بعد خوردن، و خیلیم گریه میکنه و بیقراره
0
حدود 1 ساعت قبل
مامان دخترای قشنگم❤️
بچه ت گریه هم میکنه مثل بچه من
0
حدود 1 ساعت قبل
سوال کننده
بله قبلنا گریه میکرد شدید
الانم میکنه نسبت به قبل کمتر شده فک میکنم یکم بالا آوردنش کم شده ولی شیرو بازم کم میخوره
الانم میکنه نسبت به قبل کمتر شده فک میکنم یکم بالا آوردنش کم شده ولی شیرو بازم کم میخوره
0
حدود 1 ساعت قبل
سوال کننده
حساسیتم داره
صورتش دون دون نمیشه
صورتش دون دون نمیشه
0
حدود 1 ساعت قبل
سوال کننده
بخدا هر روز ماناراحتم بعضی روزا اونقدر گریه میکنم هاا
0
حدود 1 ساعت قبل
مامان دخترای قشنگم❤️
من جیغ زدنای بچه م امونم رو بریده ، فقط کمتر جیغ بزنه دیگه نمیکشم،
0
حدود 1 ساعت قبل
سوال کننده
شیر خودتو میدی
0
حدود 1 ساعت قبل
مامان دخترای قشنگم❤️
آره، خیلیم مراعات دارم
0
حدود 1 ساعت قبل
مامان دخترای قشنگم❤️
تازه امروز ب توصیه پزشک اوما ساشه امپرازول ۵ میدم تا فردا ببرمش دکتر
0
حدود 1 ساعت قبل
مامان دخترای قشنگم❤️
بعد شیر خوردن ۹۹ درصد موارد بالا میاره، خوابش سبکه فقط باید تکونش بدم وگرنه بیدار میشه
0
حدود 1 ساعت قبل
سوال کننده
میدونم پسر منم قبلنا شدید و هر لحظه اونطوری بود الان یکم کم تر شده
0
حدود 1 ساعت قبل
مامان دخترای قشنگم❤️
خداروشکر، ان شالله ب بچه منم دارو بسازه، باورت میشه تو ماشین هم آروم نمیشه، یا باید خواب باشه یا قیامت میکنه
0
حدود 1 ساعت قبل
سوال کننده
فردا ببر ببین چی میگه فردا ازت میپرسم
والا من از وقتی رعایت میکنم کیفیت شیرم کم شده انگار مثل آبه
خیلی کم میخوره هم شیر خودمو و هم شیر خشکو منم این کلافه کرده
بالا هم میاره نسبت به قبل کمتر شده
والا من از وقتی رعایت میکنم کیفیت شیرم کم شده انگار مثل آبه
خیلی کم میخوره هم شیر خودمو و هم شیر خشکو منم این کلافه کرده
بالا هم میاره نسبت به قبل کمتر شده
0
حدود 1 ساعت قبل
سوال کننده
میدونم اینم اینطوریه بعضی اوقات
0
حدود 1 ساعت قبل
سوال کننده
تو چیا نمیخوری؟
راستی گفتی بچه تو هم دون دون میشه صورتش؟
راستی گفتی بچه تو هم دون دون میشه صورتش؟
0
حدود 1 ساعت قبل
مامان دخترای قشنگم❤️
من عملا میوه هیچی، فقط گاها یه ذره هندوانه، این سری یه دونه زردآلو خوردم، چون بچه من نفخ هم دلره
1
حدود 1 ساعت قبل
سوال کننده
واقعا سخته هم رفلاکس و هم حساسیت هردوش بخدا هم مادر اذیت میشه و هم خود بچه من الان دوماهه هم فکرم شده پسرم بخدا😢
هم خوب نمیخوره و هم بالا میاره بعضی اوقات و بی قرار هم بود نسبت به قبل بهتر شده
هم خوب نمیخوره و هم بالا میاره بعضی اوقات و بی قرار هم بود نسبت به قبل بهتر شده
0
حدود 1 ساعت قبل
سوال کننده
اره سخته
0
حدود 1 ساعت قبل
مامان دخترای قشنگم❤️
غذا تا همین دو سه روز پیش فقط کباب بره و جوجه محلی، جدیدا کمی ماکارونی و آبگوشت و اینا میخورم، تو غذا همش زیره میریزم و عرق نعنا و زنیان میخورم
0
حدود 1 ساعت قبل
مامان دخترای قشنگم❤️
واسه من حساسیت نداره، فقط همین یکی رو مونده نگرفته🤕 من روز و شب ندارم، با شوهرم نوبتی تکونش میدیم یکیمون بخوابه
0
حدود 1 ساعت قبل
مامان دخترای قشنگم❤️
من خداروشکر شیر دارم فعلا، ولی زیر سینه بیقراری داره، هفته پیش فاجعه بود، یک دقیقه شیر میخورد و جیغ میزد الان کمی بهتر شده شیرخوردنش ولی بالا آوردنش بیشتر شده،
0
حدود 1 ساعت قبل
مامان دخترای قشنگم❤️
بچه من ۴۵ روزشه،
0
حدود 1 ساعت قبل
مامان دخترای قشنگم❤️
بچه من بیقراریش و گریه کردناش فقط کمی بهتر بشه بتونم نفس بکشم
0
حدود 1 ساعت قبل
sama a.b
اگه واقعا حساسیت پروتیین داره هیچ شیری که برپایه حیوانات باشه براش مناسب نیست باید شیر گیاهی بدی
که اونم فقط بیومیل سوی هست که من به پسرم میدادم
که اونم فقط بیومیل سوی هست که من به پسرم میدادم
0
حدود 34 دقیقه قبل
مهنا ا
آلترا اصلا تلخ نیست
خیلی ام شیر خوبیه
یه کوچولو گرونتر از شیر خشکای دیگه است
خیلی ام شیر خوبیه
یه کوچولو گرونتر از شیر خشکای دیگه است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- دلیل گریه کردن نوزاد موقع شیر خوردن چیست ؟
- رفلاکس نوزاد و برفک دهان
- بالا اوردن پنیرک نوزاد
- مامان هایی که بچه رفلاکسی دارن یا داشتن بیاید دور هم جمع بشیم
- رفلاکس نوزاد دو ماهه
- رفلاکس نوزاد دو ماه
- درمان رفلاکس نوزادی واقدامات لازم ؟؟؟
- دادن غذای کمکی به نوزاد
- سلام میشه درباره علائم دخترم راهنمایی کنید
- خارش سرو صورت نوراد




