Ooma
پرسش (1405/04/05):

برای حساسیت به پروتئن گاوی و رفلاکس کدام شیر خشک مناسبه؟

سلام مامانا بچم به به پروتئین گاوی حساسیت داره و از اون طرفیم رفلاکسم داره قبلا ببلاک میدادم بردم دکتر نان اچ آ نوشت قبل که ببلاک و میدادم همش صورت و بدن بچم دون میشد شدید ولی از وقتی نان اچ آ رو میدم بعضی موقعا ها کلا حذف میشه بعضی موقع ها هم بازم دون دون میشه در ضمن شیر خودمم میدم دکتر گفته بود لبنیات نخور منم نمی‌کردم ولی اون روز یکم خوردم نمیدونم والا از اونه یا نان اچ آ
و الان دوسه روز مدفوع بچم حالته اسهال‌های برای اون چکار کنم؟
در ضمن نوزاد ۲ ماهه هست الان بهترین شیر خشک که بچه هم بخوره

رفلاکسشم شدیده بعضی اوقات بالا میاره
خس خس سینه هم داره شیرم کم میخوره و به زور میخوره
برای پروتیین گاوی یا باید نستله آلترا بدی یا آپتامیل پپتی
شاید رفلاکسش هم از حساسیت باشه
بعضی وقتا چون معده نمیتونه هضم کنه شیر معمولی رو باعث رفلاکس میشه
اما اگر رفلاکسش خوب نشد باید شیرخشک ای ار بدی
تروویتال ای ار از همه بهتره
ولی برای رفلاکسش ببر دکتر دارو بگیر
داغون میشه اینطوری بچه
عزیزم حتما باید ببری دکتر تا بر حسب شدت رفلاکس دارو و شیر تجویز کنه
دیر ببری کاملا امتناع مبکنه از شیر خوردن
۴ تا دکتر بردم
یکیش امپرازول داده
یکیشم انداتسترون و دایمیتیکون داده
هر دوتاشو دکتر گفت بده
شما چه دارویی رو پیشنهاد میدین
آخه میگن اپتامیل پپتی و الترا خیلی تلخه بچه نمیخوره میترسم بخرم نخوره
آخه بیشتر از ۵ تا شیر خشک عوض کردم موندن بخدا
ولی نان اچ آ بهتره چون از وقتی اینو میدم خیلی خیلی کم دون دون میشه اونم بعضی وقتا ولی اون روز خودم لبنیات خوردم دون دونش بیشتره
بنظرتون چه دارویی برلی رفلاکس مناسبتره؟؟
الان داری بهش داروی رفلاکس میدی؟؟؟
میترسم بخرم نخوره یعنی چی؟؟
تغذیه ی اصلی بچه ات با شیرخشکه
انقد باید بگردی تا یه چیزی پیدا کنی که مناسب بچه باشه دیگه
نخورد فدای یه تار موش
روده اش اگه خدایی نکرده خونریزی کنه باز میخوای همین حرف و بزنی که میترسم نخوره؟
بله داروی رفلاکس میدم
بنظرتون کدام دارو مناسبه
دکتر امپرازول و انداسترون داده
نه عزیزم بحث پول و اینجور چیزا نیست که چون دکتر گفت که اون تلخه خیلی به احتمال زیاد نخوره چون شیرم کم میخوره ولی فعلا نان اچ آرو بده
میگم شما دیدین بچه ای اینطوری باشه الترا یا پپتی بخوره به خوبی
عزیزم دختر منم رفلاکس داره، گرفتار شدم، شیر کم‌میخوره،دوتا دکتر بردم یکیش فاموتیدین داد هیچ تاثیری نداشت، یکی دیگه اصلا دارو نداد فردا دارم‌میرم ,فوق تخصص گوارش، این داروهایی که بابات رفلاکس میدی روش اثر کذاشته، این هفته‌ای که گذشت شیر ببشتر بالا میاره بعد خوردن، و خیلیم گریه میکنه و بیقراره
بچه ت گریه هم میکنه مثل بچه من
بله قبلنا گریه میکرد شدید
الانم میکنه نسبت به قبل کمتر شده فک میکنم یکم بالا آوردنش کم شده ولی شیرو بازم کم میخوره
حساسیتم داره
صورتش دون دون نمیشه
بخدا هر روز ماناراحتم بعضی روزا اونقدر گریه میکنم هاا
من جیغ زدنای بچه م امونم رو بریده ، فقط کمتر جیغ بزنه دیگه نمیکشم،
شیر خودتو میدی
آره، خیلیم مراعات دارم
تازه امروز ب توصیه پزشک اوما ساشه امپرازول ۵ میدم تا فردا ببرمش دکتر
بعد شیر خوردن ۹۹ درصد موارد بالا میاره، خوابش سبکه فقط باید تکونش بدم وگرنه بیدار میشه
میدونم پسر منم قبلنا شدید و هر لحظه اونطوری بود الان یکم کم تر شده
خداروشکر، ان شالله ب بچه منم دارو بسازه، باورت میشه تو ماشین هم آروم نمیشه، یا باید خواب باشه یا قیامت میکنه
فردا ببر ببین چی میگه فردا ازت میپرسم
والا من از وقتی رعایت میکنم کیفیت شیرم کم شده انگار مثل آبه
خیلی کم میخوره هم شیر خودمو و هم شیر خشکو منم این کلافه کرده
بالا هم میاره نسبت به قبل کمتر شده
میدونم اینم اینطوریه بعضی اوقات
تو چیا نمیخوری؟
راستی گفتی بچه تو هم دون دون میشه صورتش؟
من عملا میوه هیچی، فقط گاها یه ذره هندوانه، این سری یه دونه زردآلو خوردم، چون بچه من نفخ هم دلره
واقعا سخته هم رفلاکس و هم حساسیت هردوش بخدا هم مادر اذیت میشه و هم خود بچه من الان دوماهه هم فکرم شده پسرم بخدا😢
هم خوب نمیخوره و هم بالا میاره بعضی اوقات و بی قرار هم بود نسبت به قبل بهتر شده
اره سخته
غذا تا همین دو سه روز پیش فقط کباب بره و جوجه محلی، جدیدا کمی ماکارونی و آبگوشت و اینا میخورم، تو غذا همش زیره میریزم و عرق نعنا و زنیان میخورم
واسه من حساسیت نداره، فقط همین یکی رو مونده نگرفته🤕 من روز و شب ندارم، با شوهرم نوبتی تکونش میدیم یکیمون بخوابه
من خداروشکر شیر دارم فعلا، ولی زیر سینه بیقراری داره، هفته پیش فاجعه بود، یک دقیقه شیر میخورد و جیغ میزد الان کمی بهتر شده شیرخوردنش ولی بالا آوردنش بیشتر شده،
بچه من ۴۵ روزشه،
بچه من بیقراریش و گریه کردناش فقط کمی بهتر بشه بتونم نفس بکشم
اگه واقعا حساسیت پروتیین داره هیچ شیری که برپایه حیوانات باشه براش مناسب نیست باید شیر گیاهی بدی
که اونم فقط بیومیل سوی هست که من به پسرم میدادم
آلترا اصلا تلخ نیست
خیلی ام شیر خوبیه
یه کوچولو گرونتر از شیر خشکای دیگه است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه