سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید
خانم دکتر دخترم رفلاکس پنهان داره که خیلی اذییت بود. 42 3 روزش بود شوهرم و پسرم سرما خوردن و فقط هم گلوشون چرک میکرد و سرفه داشتن. دخترمم 45 روزگی خس خس شدید سینه گرفت که بردم دکتر اطفال گفته بخاطر رفلاکسش ریه ش عفونت کرده.. برای دخترم شربت آزیترومایسین خارجی نوشت تا 6 روز بهش دادم اما کامل خوب نشده بود بعد از شربت خیلی چرک از دماغش میومد و من تمیز میکردم که دوباره 60 روزگی گلوش خس خس کرد و گاهی سرفه های چرکی داشت که مجدد بردم یه دکتر اطفال دیگه ایشون گفتن هم بخاطر رفلاکسش هست هم یکم سرماخوردگی داره. ایشون شربت کو آموکسی کلاو 250 نوشت براش بازم تا 6 روز بهش دادم و یه اسپری دهان گفت تا 10 روز براش بزنم. الان از دیروز سرفه های شدید میکنه یهو. بعد سرفه هم گاهی استفراغ میکنه پر مخاط. رنگ مخاطش هم شفاف هست چرکی نیست دیگه. خیلی اذییته قشنگ حس میکنم چسبیده به گلوش . نمیدونم سرما خورده یا از قبلشه.و اینکه گاهی سرفه هاش خشکه گاهی صدادار که اون مخاط میکنه قورت میده بهتر میشه. الان واقعا موندم چیکارش کنم خسته شدم. واکسن دوماهگیش رو هنوز نزدم استرسش رو دارم.
خانم دکتر شوهرم هنوز گلوش خوب نشده یعنی کمتر شده چرکش اما هنوز سرفه میکنه. پسرمم همینطور سرفه های خشک داره که از امروز صداددار شدن باز آبریزش بینی گرفته بهش پلارژین دادم همش میگم نکنه ویروس باشه که اینقد طولانی شده سرماشون. یا هم حساسیت. و اینکه دخترمم ممکنه اصلا بخاطر رفلاکسش نبوده باشه و مثل پسرم و شوهرم شده؟
ببخشید اینقد طولانی شد خانم دکتر 🌿🌺 تشخیص شما چیه؟ قطره پلارژین مجازه براش بگیرم الان؟؟؟ دخترم خوب شیر میخوره سرحاله و خوب میخوابه اگه این سرفه بزاره. راستی داروی رفلاکس دیگه بهش نمیدم خیلی بهتر شده البته که خودمم رژیمم رو رعایت میکنم به نسبت قبل
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



50
حدود 5 ساعت قبل

