Ooma
پرسش (1405/04/03):

آزمایش بتا تیتر درمان ناباروری

سلام دکتر
وقت بخیر
روز ۱۳ پریودم به من داروی استرادیول والرات دادن شبی دو عدد تا ۱۵ شب
بعد گفتن آزمایش بتا بده فرداش اگه منفی بود بیا
میخوام بدونم اگه پریود شدم نیازی به انجام آزمایش هست همچنان؟
این آزمایش فقط بارداری رو نشون میده یا برای روند درمان چیز دیگه ای هم ازش مشنص میشه؟
عکس نسخه رو میفرستم

آزمایش بتا تیتر درمان ناباروری
فقط بارداری نشون میده
پریود شدی دیگه لارم نیست آزمایش بدی عزیزم
سلام عزیزم فک کنم برای چیزای دیگه هم باشه وگرنه اگه نبود میگفت اگه پریود شدی نیازی نیست بیای
ممنونم از همگی♥️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه