سلام دکتر
وقت بخیر
روز ۱۳ پریودم به من داروی استرادیول والرات دادن شبی دو عدد تا ۱۵ شب
بعد گفتن آزمایش بتا بده فرداش اگه منفی بود بیا
میخوام بدونم اگه پریود شدم نیازی به انجام آزمایش هست همچنان؟
این آزمایش فقط بارداری رو نشون میده یا برای روند درمان چیز دیگه ای هم ازش مشنص میشه؟
عکس نسخه رو میفرستم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



178
حدود 5 ساعت قبل





