Ooma
پرسش (1405/04/03):

iui بعد از iuiناموفق

سلام دکتر جان وخانوما
من این ماه ازروز سوم پریودی لتروزول خوردم و چهاردهم سیکلم امپول زدم شونزدهم سیکلم iuiکردم .
امروز ۳۰سیکلم پریود شدم
این ماه دوباره میتونم iuiکنم یا باید فاصله بیفته بینش؟
و اینکه واسه سری قبل دکترم داروهامو ازروز سوم گفت بخور الان تعطیلیه شنبه برم پیش دکترم میشه روز ۴ پریودی اشکالی نداره؟
خودم لتروزول بگیرم شروع کنم از روز سوم؟؟

ببین من ماهی که iui کردم و نشد دکترم گفت یکماه ب بدنت فرصت بده اما اقدام داشته باش چون تأثیر داروها توی بدنت هست .من ماه بعدش مجدد طبیعی باردار شدم ولی خدا نخواست و نموند
اوکی عزیزم خدا تو دلیتو حفظ کنه برات😍
سلام عزیزم من دوتا بارداری هام بعد ای یو ای بود یعنی سیکلی که ای یو آی کردم منفی شد دوره بعدی طبیعی باردار شدم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه