سلام دکتر جان وخانوما
من این ماه ازروز سوم پریودی لتروزول خوردم و چهاردهم سیکلم امپول زدم شونزدهم سیکلم iuiکردم .
امروز ۳۰سیکلم پریود شدم
این ماه دوباره میتونم iuiکنم یا باید فاصله بیفته بینش؟
و اینکه واسه سری قبل دکترم داروهامو ازروز سوم گفت بخور الان تعطیلیه شنبه برم پیش دکترم میشه روز ۴ پریودی اشکالی نداره؟
خودم لتروزول بگیرم شروع کنم از روز سوم؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



147
حدود 8 ساعت قبل



