Ooma
پرسش (1405/04/03):

کیت تخمک گذاری

آیا کسی ک تنبلی تخمدان داره و ذخیرش پایینه آیا کیت استفاده کنه مثبت کاذب نشون میده؟؟؟

سلام خانم دکتر خوبین من از کیت تخمک گذاری استفاده کردم و تنبلی تخمدان دارم و ذخیرمم پایینه
و کیتم مثبت شد ینی دیروز زدم مثبت شد امروزم همینجور امکان داره کاذب باشه ؟؟؟؟
کیت تخمک گذاری
سلام گلم احتمالا نه مثبت کادب نیست اگ میخای باردار بشی اقدامتو بکن و امیدت بخدا باشه وقتی خدا بخاد حتی ذخیره پایین وهیچ چیزی جلوشو نمیگیره
ممنون قربون لطفت
ن عزیزم الان تخمک هات فعاله اقدام کن
ممنون عزیزم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه