آیا کسی ک تنبلی تخمدان داره و ذخیرش پایینه آیا کیت استفاده کنه مثبت کاذب نشون میده؟؟؟
0
حدود 8 ساعت قبل
سوال کننده
سلام خانم دکتر خوبین من از کیت تخمک گذاری استفاده کردم و تنبلی تخمدان دارم و ذخیرمم پایینه و کیتم مثبت شد ینی دیروز زدم مثبت شد امروزم همینجور امکان داره کاذب باشه ؟؟؟؟