0
حدود 9 ساعت قبل
سوال کننده
سلام گلم احتمالا نه مثبت کادب نیست اگ میخای باردار بشی اقدامتو بکن و امیدت بخدا باشه وقتی خدا بخاد حتی ذخیره پایین وهیچ چیزی جلوشو نمیگیره
ن عزیزم الان تخمک هات فعاله اقدام کن
برای من این اتفاق افتاد
ماه قبل کیت زدم مثبت بودچندساعت بعدش رفتم سونو داخلی دادم گف هیچ فولیکول غالبی نداری
دیگ هیچوقت کیت نمیزنم همینحوری پناه بر خدایی پیش میرم هروقت خواستم.. 😂