عصری از بیمارستان اومدیم یه چند روزیه میگفت سمت راست شکمم درد میکنه فکر کرد کبدشه سریع رفت سونو شکم و لگن و آزمایش داد همه چیش سالم و نرمال بود هیچ مشکلی نداره عصری سر تخت دست بش زدم همونجاش ک درد میکرد یه برآمدگی حس کردم. اصلا نمیفهمم کجاشه ؟ چ دکتری باید بیاد بالا سرش. فعلا بستریه تا فردا دکتر بیاد بالا سرش.
پرسش (1405/04/02):
بحق این شب عزیز هز کک میتونه واسه بابام یه زیارت عاشورا بخونه
408
102
حدود 11 ساعت قبل
سوال کننده
0
حدود 11 ساعت قبل
سوال کننده
من خودم یه لحظه شک کردم ب اینکه شاید از صفرا ش باشه
0
حدود 11 ساعت قبل
سوال کننده
😭😭😭
53
حدود 11 ساعت قبل
سوال کننده
اللهم صل علی محمد و آل محمد
6
حدود 11 ساعت قبل
مهسا آذین
خداشفاشون بده عزیزم خدابزرگ خوب میشه
1
حدود 10 ساعت قبل
مریــم بانـــو
اگر از صفرا بود تو سونو نشون میداد عزیزم
1
حدود 10 ساعت قبل
مریــم بانـــو
سونو شکم لگن
کبد صفرا پانکراس کلیه مثانه رو چک میکنه
کبد صفرا پانکراس کلیه مثانه رو چک میکنه
2
حدود 10 ساعت قبل
بانو بزرگی
من براش میخونم عزیزم توکل بخدا انشالله مشکلی نیست😘
2
حدود 10 ساعت قبل
مامان فارا 🍒❤
عزیزممم ایشالا به حق شب های عزا شفا پیدا کنه
0
حدود 10 ساعت قبل
سوال کننده
پس یعنی از کجاششه من خودم اطلاعات پزشکیم بالاست ولی نمیدونم از کجاشع 😭
0
حدود 10 ساعت قبل
سوال کننده
مرسی عزیزم هم استانی هم ولایتی
1
حدود 10 ساعت قبل
بانو بزرگی
فداتشم الان خوندم الهی که تنش سلامت باشه😘😘😘
1
حدود 10 ساعت قبل
سوال کننده
😘😘😘😘😘😘😘
0
حدود 10 ساعت قبل
مریــم بانـــو
پرده دیافراگم نیست ؟
0
حدود 10 ساعت قبل
سوال کننده
والا نمیدونم مث اینکه بش گفتن فردا یا اندوسکوپی میشی یا کولو
0
حدود 10 ساعت قبل
مریــم بانـــو
معدش کار کرده؟
0
حدود 10 ساعت قبل
سوال کننده
حال عمومیش خوبه حالت تهوع و استفراغی هم نداره خداروشکر فقط انگشتمو زدم ب اون ناحیه دادش رفت بالا
0
حدود 10 ساعت قبل
سوال کننده
ی آزمایش مدفوعم بش دادن بگیره
0
حدود 10 ساعت قبل
مریــم بانـــو
من اینجوری بودم برای معدم بود اندو شدم هم زخم داشتم هم ریفلاکس هم ورم
0
حدود 10 ساعت قبل
سوال کننده
بابا این برآمدگی داره
0
حدود 10 ساعت قبل
سوال کننده
این برآمدگی مال چیه 😭😭
0
حدود 10 ساعت قبل
سوال کننده
نکنه توده درآورده زبونم لال
0
حدود 10 ساعت قبل
مریــم بانـــو
عشقم توده معده و روده اصلا قابل لمس نیستن
0
حدود 10 ساعت قبل
سوال کننده
پس احتمال میدی چی باشه
0
حدود 10 ساعت قبل
مریــم بانـــو
بنظرم مشکل از معده و روده آس من ورم معدم انقد شدید بود مثل برآمدگی بود واقعا
0
حدود 10 ساعت قبل
سوال کننده
خدا کنه این چیزی ک میگی باشه و مشکل بزرگتری نباشه
0
حدود 10 ساعت قبل
مریــم بانـــو
مشکل معده و روده ک خطرناک باشه
هم تحوع داره هم استفراغ هم اسهال خونی و هم کاهش وزن یهویی
هم تحوع داره هم استفراغ هم اسهال خونی و هم کاهش وزن یهویی
0
حدود 9 ساعت قبل
ماه بانو ،
😐😐😐😐😐😐مرررریم
0
حدود 9 ساعت قبل
مریــم بانـــو
مشاللع تو همه تاپیک ها هم پای پای منی🤣
0
حدود 9 ساعت قبل
ماه بانو ،
یعنی هر تایپیک رفتم نبود توش از درد مرض اطلاعات نداشته باشی و نگی اینجور کردم منم بودم 🤕تو رو خدا مراقب خودت باش توهنوز مادرنشدی سنتم کمه آخه هنوز جوجه ای
0
حدود 9 ساعت قبل
مریــم بانـــو
اره والا دکتر ک میرم من ب دکتر پیشنهاد میدم چی بنویسه چیکار کنه اونم سر اینکه از بیمه کم بشه میگم نسخه کنه
ولی واقعا من ترکیدم سر افسردگیم.همش میترسیدم ک مریض باشه بدنم کل اعضامو میرفتم دکتر های متخصص
ولی واقعا من ترکیدم سر افسردگیم.همش میترسیدم ک مریض باشه بدنم کل اعضامو میرفتم دکتر های متخصص
1
حدود 8 ساعت قبل
ماه بانو ،
خدا بهت سلامتی بده گورباباشون هیچکی برات مهم نباشه
0
حدود 1 ساعت قبل
Nafas
عزیزم فتق داره شاید
0
حدود 1 ساعت قبل
Nafas
برامدگی کجای شکمشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




