Ooma
پرسش (1405/04/02):

بحق این شب عزیز هز کک میتونه واسه بابام یه زیارت عاشورا بخونه

عصری از بیمارستان اومدیم یه چند روزیه میگفت سمت راست شکمم درد میکنه فکر کرد کبدشه سریع رفت سونو شکم و لگن و آزمایش داد همه چیش سالم و نرمال بود هیچ مشکلی نداره عصری سر تخت دست بش زدم همونجاش ک درد میکرد یه برآمدگی حس کردم. اصلا نمیفهمم کجاشه ؟ چ دکتری باید بیاد بالا سرش. فعلا بستریه تا فردا دکتر بیاد بالا سرش.

من خودم یه لحظه شک کردم ب اینکه شاید از صفرا ش باشه
😭😭😭
اللهم صل علی محمد و آل محمد
خداشفاشون بده عزیزم خدابزرگ خوب میشه
اگر از صفرا بود تو سونو نشون میداد عزیزم
سونو شکم لگن
کبد صفرا پانکراس کلیه مثانه رو چک می‌کنه
من براش میخونم عزیزم توکل بخدا انشالله مشکلی نیست😘
عزیزممم ایشالا به حق شب های عزا شفا پیدا کنه
پس یعنی از کجاششه من خودم اطلاعات پزشکیم بالاست ولی نمیدونم از کجاشع 😭
مرسی عزیزم هم استانی هم ولایتی
فداتشم الان خوندم الهی که تنش سلامت باشه😘😘😘
😘😘😘😘😘😘😘
پرده دیافراگم نیست ؟
والا نمیدونم مث اینکه بش گفتن فردا یا اندوسکوپی میشی یا کولو
معدش کار کرده؟
حال عمومیش خوبه حالت تهوع و استفراغی هم نداره خداروشکر فقط انگشتمو زدم ب اون ناحیه دادش رفت بالا
ی آزمایش مدفوعم بش دادن بگیره
من اینجوری بودم برای معدم بود اندو شدم هم زخم داشتم هم ریفلاکس هم ورم
بابا این برآمدگی داره
این برآمدگی مال چیه 😭😭
نکنه توده درآورده زبونم لال
عشقم توده معده و روده اصلا قابل لمس نیستن
پس احتمال میدی چی باشه
بنظرم مشکل از معده و روده آس من ورم معدم انقد شدید بود مثل برآمدگی بود واقعا
خدا کنه این چیزی ک میگی باشه و مشکل بزرگتری نباشه
مشکل معده و روده ک خطرناک باشه
هم تحوع داره هم استفراغ هم اسهال خونی و هم کاهش وزن یهویی
😐😐😐😐😐😐مرررریم
مشاللع تو همه تاپیک ها هم پای پای منی🤣
یعنی هر تایپیک رفتم نبود توش از درد مرض اطلاعات نداشته باشی و نگی اینجور کردم منم بودم 🤕تو رو خدا مراقب خودت باش توهنوز مادرنشدی سنتم کمه آخه هنوز جوجه ای
اره والا دکتر ک میرم من ب دکتر پیشنهاد میدم چی بنویسه چیکار کنه اونم سر اینکه از بیمه کم بشه میگم نسخه کنه
ولی واقعا من ترکیدم سر افسردگیم.همش میترسیدم ک مریض باشه بدنم کل اعضامو میرفتم دکتر های متخصص
خدا بهت سلامتی بده گورباباشون هیچکی برات مهم نباشه
عزیزم فتق داره شاید
برامدگی کجای شکمشه
اپاندیس نیس؟
اره چرا ب این فکر نکردم من
بحق این شب عزیز هز کک میتونه واسه بابام یه زیارت عاشورا بخونه
آپاندیس پایینه شکمه و برآمدگی ندارهو اینکه تحوع و استفراغ داره
سلام عزیزم نگران نباش ان شاالله چیز خاصی نباشه و ب زودی مرخصش میکنی منم اطلاعاتم بالاس اما وقتی میگی سونو خوبه پس خداروشکر ک ن اپاندیسه ن فتق ن هیچی وقتی اینا طبق سونو رد بشن بگو خداروشکر حالا ب امید خدا ب زودی میفهمن ازچیه ودارو میگیره خدا ب دلت صبر وارامش بده
فتق اینگواینال پسرم داشت خداروشکر ب مرحله درد هم نرسید یک سال بود ک ورم داشت اما بیشتر میشد بردم با تشخیص زودرس و بدون درد عمل کردنش اذیت شدیم ولی خداروشکر ب خیر گذشت
والا چیزی ک میگی با فشار دادش هوا میره شبیه اپاندیسه اما وقتی سونو نشون نداده چطور ممکنه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه