Ooma
پرسش (1405/04/02):

خانوما محتاج دعاهاتونم

دوستای قشنگم میشه با دلهای مهربونتون تواین شب عزیز برام دعا کنین🥺الان رفتم ازمایش بتا دادم میشه دعاکنین مثبت باشه

انشالله که خوشی درراهه😍
انشاالله مثبته عزیزم
انشالله ک مثبته
انشالله مثبتی عزیزم بحق این شب عزیز
انشالله که بیای بگی مثبته
ایشالله همونی بشع ک میخای
بچها زنگ زدم ازمایشگاه گفت منفی بود 😭
🥺🫂اشکال نداره گلم ماه بعد پرقدرت تر 😘
😭😭😭
چقدر این حالت ناراحتم میکنه🥺💔
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه