Ooma
پرسش (1405/04/02):

قرص یا ژل ماشین ظرفشویی

سلام خوشگلا من حدود دوساله از ژل پریل استفاده میکردم هم ارزون بود هم تمیز میکرد الان خاستم بگیرم شده ۹۸۰ ب نظرم قرص بصرفه تره نظر شما چیه ....
شما چی استفاده میکنید قرص؟ یا ژل ؟
چ مارکی و چ قیمتی؟

قرص که فیری و فینیش عالیه و خیلی گرونتر ازهمه
با این قیمت پدرش که افتضاح شده اصلا تمیز نمیکنه
قرص اگ میخوای بگیری حتماااا اصل بخر
چی؟
پودرش😅
میگم خدا تومن شده من پودرشو استفاده میکردم کیفیتش افتضاح شده اصلا تمیز نمیکنه
مگ پودر هم هست من زیاد سر درنمیارم
الآن همه چی گرون شده عزیزم
من دو هفته پیش قرص فینیش گرفتم ۳۶ تایی ۱۶۵۰ گرفتم
قرص فینیش ۱۰۰تایی گرفتم۳۸۰۰
اصلا تاحالا ن ژل ن پودر استفاده نکردم
وای چ گرون شده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه