سلام خوشگلا من حدود دوساله از ژل پریل استفاده میکردم هم ارزون بود هم تمیز میکرد الان خاستم بگیرم شده ۹۸۰ ب نظرم قرص بصرفه تره نظر شما چیه ....
شما چی استفاده میکنید قرص؟ یا ژل ؟
چ مارکی و چ قیمتی؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



196
1 روز قبل





