سلام خانم دکتر ودوستان
من یکماه پیش ivfکردم و دوقلو باردارم دیشب یادم رفت شیاف بزارم و امروز یه بار ۴ کیلویی در حد دودقیقه بلند کردم امدم خونه دیدم شورت خونی شده البته کمم نبود عوض کردپ الان دوساعت گذشته چیزی نیامده اما تو دلم یه جوریه چکار کنم الان؟امکان داره بچه ها سقط بشن😔😔😔
پرسش (1405/04/02):
خونریزی در بارداری وivf
305
17
حدود 16 ساعت قبل
سوال کننده
1
حدود 15 ساعت قبل
سمیرا سروستانی
سلام عزیزم
عجب کاری کردیااا دختر
فعلا نگران نباش استرس بدتره
استراحت کن و شیاف بزار
اگه دیدی بازم خونریزی تکرار شد بری بیمارستان یا جایی ک سونو بشی بهتره
عجب کاری کردیااا دختر
فعلا نگران نباش استرس بدتره
استراحت کن و شیاف بزار
اگه دیدی بازم خونریزی تکرار شد بری بیمارستان یا جایی ک سونو بشی بهتره
2
حدود 15 ساعت قبل
سمیرا سروستانی
شما ک ivf هستی و دوقلو
نباید این ریسکا بکنی .. خطرناکه
بیشتر مراقب باش
نباید این ریسکا بکنی .. خطرناکه
بیشتر مراقب باش
1
حدود 15 ساعت قبل
✨️mss drisavi✨️
سلام عزیزم
دختر که تو به سختی بارداری شدی اینکارو با خودت نکن مراقب خودت باش استراحت کن بارسنگین بلندکردن یعنی چی
الانم بع خودت استرس نده استراح مطلق باش فعلا شیاف هم سرساعت استفاده کن انشاللله که چیزی نیست و بری صدا قلبشونم بشنوی الهی
دختر که تو به سختی بارداری شدی اینکارو با خودت نکن مراقب خودت باش استراحت کن بارسنگین بلندکردن یعنی چی
الانم بع خودت استرس نده استراح مطلق باش فعلا شیاف هم سرساعت استفاده کن انشاللله که چیزی نیست و بری صدا قلبشونم بشنوی الهی
2
حدود 15 ساعت قبل
بانو بزرگی
عزیزم انشالله مشکلی نیست
ولی دلت بحال اون طفل معصوما نمیسوزه حداقل برای خودت سختیایی که کشیدی هزینه ها گریه هات همه وهمه بسوزه لطفا
آخه تو این سن از بارداری اونم بارداری لقاح مصنوعی چرا میری وسیله حتی در حد ربع کیلو بر میداری؟؟ بار اخرت باشه لطفا😘
ولی دلت بحال اون طفل معصوما نمیسوزه حداقل برای خودت سختیایی که کشیدی هزینه ها گریه هات همه وهمه بسوزه لطفا
آخه تو این سن از بارداری اونم بارداری لقاح مصنوعی چرا میری وسیله حتی در حد ربع کیلو بر میداری؟؟ بار اخرت باشه لطفا😘
0
حدود 15 ساعت قبل
فرزانه خانوم
شما باید استراحت مطلق باشی
حتما برو پیش دکترت و سنو بده
حتما برو پیش دکترت و سنو بده
1
حدود 14 ساعت قبل
Neda kmp
من از روزی که ivf کردم یک کیلو هم بلند نکردم تک قلو هم هستم چطور جرات کردی 4کیلو بلند کنی دختر بیشتر مراعات کن حیف زحماتت هست عزیزم
من لکه بینی داشتم هیچ علائمی نداشتم توی دلم نگرلن نباش شیافتو بزن البته من جای شما بودم میرفتم پیش دکترم چون همین هفته های شما لکه بینی داشتم هم شیاف زدم هم آمپول شاید نیاز باشه دوزشو ببره بالا
من لکه بینی داشتم هیچ علائمی نداشتم توی دلم نگرلن نباش شیافتو بزن البته من جای شما بودم میرفتم پیش دکترم چون همین هفته های شما لکه بینی داشتم هم شیاف زدم هم آمپول شاید نیاز باشه دوزشو ببره بالا
1
حدود 7 ساعت قبل
تبسم 💞
عزیزدلم فدات شم نکن دیگه از این کارا
ادمی که معمولی هم باردار میشه و تک قلوعه نباید اونم ماه های اول سنگین برداره چ برسه شما که باید حتماااا استراحت بکنی
انشاالله چیزی نشده ولی حتما با دکترت درمیون بزار
ادمی که معمولی هم باردار میشه و تک قلوعه نباید اونم ماه های اول سنگین برداره چ برسه شما که باید حتماااا استراحت بکنی
انشاالله چیزی نشده ولی حتما با دکترت درمیون بزار
0
حدود 6 ساعت قبل
samane 🥰🥰
عزیزم حالا که گذشت تا 3ماه اول خیلی رعایت کن بعد هم باتوجه به شرایطت دکتر میگه . هیچ چیزی واجب تر از سلامتی نی نی ها نیست. خودم کلا استراحت مطلق بودم
0
حدود 6 ساعت قبل
samane 🥰🥰
اگه تکرار شد حتما برو دکتر یا سونو . انشالله که چیزی نیست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- مامانای آی وی افی بیاین
- اندومتریوز و IVF نا موفق
- لکه بینی دارم ولی بی بی چکم مثبته
- چند درصد احتمال موفقیت برای ivf بهتون گفته دکتر؟
- عزیزانی که ivf کردن یه لحظه بیاید لطفا
- لطفا جواب بدین.. جواب آزمایش کسی ک IVF انجام داده
- دکتر خوب برای iui, ivf در اصفهان
- دکتر شهلا دانایی در تبریز
- هزینه عمل ivf در مراکز دولتی اهواز
- کسایی که ivf کردن راهنمایی کنین غزل میشه یه لحظه بیایی کار واجب دارم همون که پروفیلت بنفشه مادر و دختره




