Ooma
پرسش (1405/04/02):

خونریزی در بارداری وivf

سلام خانم دکتر ودوستان
من یکماه پیش ivfکردم و دوقلو باردارم دیشب یادم رفت شیاف بزارم و امروز یه بار ۴ کیلویی در حد دودقیقه بلند کردم امدم خونه دیدم شورت خونی شده البته کمم نبود عوض کردپ الان دوساعت گذشته چیزی نیامده اما تو دلم یه جوریه چکار کنم الان؟امکان داره بچه ها سقط بشن😔😔😔

سلام عزیزم
عجب کاری کردیااا دختر
فعلا نگران نباش استرس بدتره
استراحت کن و شیاف بزار
اگه دیدی بازم خونریزی تکرار شد بری بیمارستان یا جایی ک سونو بشی بهتره
شما ک ivf هستی و دوقلو
نباید این ریسکا بکنی .. خطرناکه
بیشتر مراقب باش
سلام عزیزم
دختر که تو به سختی بارداری شدی اینکارو با خودت نکن مراقب خودت باش استراحت کن بارسنگین بلندکردن یعنی چی
الانم بع خودت استرس نده استراح مطلق باش فعلا شیاف هم سرساعت استفاده کن انشاللله که چیزی نیست و بری صدا قلبشونم بشنوی الهی
عزیزم انشالله مشکلی نیست
ولی دلت بحال اون طفل معصوما نمیسوزه حداقل برای خودت سختیایی که کشیدی هزینه ها گریه هات همه وهمه بسوزه لطفا
آخه تو این سن از بارداری اونم بارداری لقاح مصنوعی چرا میری وسیله حتی در حد ربع کیلو بر میداری؟؟ بار اخرت باشه لطفا😘
شما باید استراحت مطلق باشی
حتما برو پیش دکترت و سنو بده
من از روزی که ivf کردم یک کیلو هم بلند نکردم تک قلو هم هستم چطور جرات کردی 4کیلو بلند کنی دختر بیشتر مراعات کن حیف زحماتت هست عزیزم
من لکه بینی داشتم هیچ علائمی نداشتم توی دلم نگرلن نباش شیافتو بزن البته من جای شما بودم میرفتم پیش دکترم چون همین هفته های شما لکه بینی داشتم هم شیاف زدم هم آمپول شاید نیاز باشه دوزشو ببره بالا
عزیزدلم فدات شم نکن دیگه از این کارا
ادمی که معمولی هم باردار میشه و تک قلوعه نباید اونم ماه های اول سنگین برداره چ برسه شما که باید حتماااا استراحت بکنی

انشاالله چیزی نشده ولی حتما با دکترت درمیون بزار
عزیزم حالا که گذشت تا 3ماه اول خیلی رعایت کن بعد هم باتوجه به شرایطت دکتر میگه . هیچ چیزی واجب تر از سلامتی نی نی ها نیست. خودم کلا استراحت مطلق بودم
اگه تکرار شد حتما برو دکتر یا سونو . انشالله که چیزی نیست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه