Ooma
پرسش (1405/04/02):

سلام دکتر جان درمورد شیرخشک سوال دارم

من تا دو روز پیش ب پسرم نان ای آر میدادم بعد براش سونو انجام دادیم مشخص شد ک اصلا رفلاکس نداره ولی خیلی بیقراری داره ک احتمالا از کولیکشه
حالا سوالم اینه ک نان کامفورت براش شروع کردم دوتا هم نان1 خونه دارم که یکیش رو باز کردم میتونم یکی درمیون از نان کامفورت و نان1 بدم یا حتی میشه شیرخشک ها رو باهم ترکیب کرد و ب بچه داد یا خیر؟

سلام نازنینم به روی ماهتون
خیر نمی‌توانید ترکیب کنید ،اگر بیقراری شدید و کولیک دارد همان کامفورت را بدهبد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه