Ooma
پرسش (1405/04/02):

میشه اگه کسی تجربشو داره بگه

خانما من حدود ۲۰ روزه پریودم قطع نمیشه دو تا دکترم رفتم دارو هاشون تاثیری نداشته میشه اونایی که تجربشو داشتن بگن چیکار کردن قطع شده

آب هویج خیلی بخور
قرص مفنامیک اسید یا ترنگزامیگ اسید
مرسی عزیزم
کاکائو شنیدم خوبه بخوری
سلام عزیزم من تقریبا ۲۰ روز بیشتز خونریزی داشتم مثل پریودی قطع هم نمیشد رفتم سونو همچی خوب بود بعدش رفتم برا دکترم بهم قرص مفنامیک اسید و قرص جلوگیری داد گفت به مدت یک ماه بخور و قطع کن قرصارو که خوردم ۳ ۴ روزی بعدش قطع شد خونریزیم
همون قرص ال دی
مرسی
برا منم دیروز دکتر قرص ال دی نوشته
ولی از دیشب که خوردم بیشتر شده
برا مامانم هر8 ساعت دوتا مفنامیک تجویز کردن
من دکتر برام ترنگزامیک اسید ۲۵۰ تجویز کرد
با ۴ تا دونه درست شد مشکل حل شد
مرسی عزیزم
مرسی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه