قرص مفنامیک اسید یا ترنگزامیگ اسید
سلام عزیزم من تقریبا ۲۰ روز بیشتز خونریزی داشتم مثل پریودی قطع هم نمیشد رفتم سونو همچی خوب بود بعدش رفتم برا دکترم بهم قرص مفنامیک اسید و قرص جلوگیری داد گفت به مدت یک ماه بخور و قطع کن قرصارو که خوردم ۳ ۴ روزی بعدش قطع شد خونریزیم
برا منم دیروز دکتر قرص ال دی نوشته
ولی از دیشب که خوردم بیشتر شده
برا مامانم هر8 ساعت دوتا مفنامیک تجویز کردن
من دکتر برام ترنگزامیک اسید ۲۵۰ تجویز کرد
با ۴ تا دونه درست شد مشکل حل شد