سلام دوستان دکترم بهم قرص لترزول و امپول سینال اف داده آیا کسی استفاده کرده باتوجه به اینکه همسرم اصلا همکاریش خوب نیست برای روزهای دقیقی ک برای اقدام دکتر میگه اگر من بزنم و دقیقا همون روزها انجام نشه ضرر داره و تبدیل ب کیست میشه چون تنبلی تخمدان شدید دارم و پرولاکتین بالا ک این هفته آخرین قرص داستینکسمو میخورم و امروز دومم هست استرس دارم داروهارو استفاده کنم یا نه مثل ماهه پیش بزارم کنار
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



106
1 روز قبل

