Ooma
پرسش (1405/04/02):

تجربه تون رو از تزریق سینال اف و قرص لترزول بهم بگین

سلام دوستان دکترم بهم قرص لترزول و امپول سینال اف داده آیا کسی استفاده کرده باتوجه به اینکه همسرم اصلا همکاریش خوب نیست برای روزهای دقیقی ک برای اقدام دکتر میگه اگر من بزنم و دقیقا همون روزها انجام نشه ضرر داره و تبدیل ب کیست میشه چون تنبلی تخمدان شدید دارم و پرولاکتین بالا ک این هفته آخرین قرص داستینکسمو میخورم و امروز دومم هست استرس دارم داروهارو استفاده کنم یا نه مثل ماهه پیش بزارم کنار

سلام عزیزم منم تنبلی تخمدان داشتم برای بارداری دوماه قرص مصرف کردم که باردار نشدم ماه سوم قرص لتروزول و آمپول سینال آف و آمپول اچ سی جی که برای آزاد سازی هست زدم و همون ماه باردار شدم
اول با همسرت صحبت کن
بعد مصرف کن
چون بعد سینال آف اگر سایز فولیکول خوب بود باید آمپول آزاد سازی بزنی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه