Ooma
پرسش (1405/04/02):

برفک نوزاد هشت ماهه از چیه؟ چه راهکاری داره؟

سلام خانومای اومایی و دکتر عزیز
بچه م تقریباً هشت ماهشه
سر زبانش برفک زده و حس میکنم ته حلقشم داره ولی مطمئن نیستم چون نمیزاره دهنشو باز کنم ببینم
چکار کنم که خوب بشه
من امروز دیدم اینطور شده قبلا نبود.
عکس میفرستم لطفاً راهنمایی کنید.پیشاپیش ممنون از کمک هاتون🌷🌷💗

تو نت سرچ کردم گفته بود با جوش شیرین بشورم
برفک نوزاد هشت ماهه از چیه؟ چه راهکاری داره؟
برفک نوزاد هشت ماهه از چیه؟ چه راهکاری داره؟
سلام من همیشه به دخترم قطره نیستاتین میدادم از داروخونه بگیرید و طرز استفاده هم بپرسید عزیزم
چهار روز پشت سرهم
سلام عزیزم
نکنی این کارو ،نت خیلی چیزا میگه
قطره نیستاتین براش بزن
من دخترم اینجوری شد شاید چهار پنج تا قطره استفاده کردم تا اینکه خوب شد
یه باند بپیچ دور انگشتت قطره بزن بهش بعد بکش روی برفک ها
یه قطره آبی رنگ هم هست دکتر به دخترم داد گفت با گوش پاکن بزن روی برفک ها فقط مواظب باش نخوره اون خیلی خوب بود
حالا باز خداروشکر از دختر شما کمتره زود خوب میشه
برفک نوزاد هشت ماهه از چیه؟ چه راهکاری داره؟
برفک نوزاد هشت ماهه از چیه؟ چه راهکاری داره؟
اینایی که خانم دکتر توضیح دادن رعایت کنید زود خوب میشه
سلام به روی قشنگتون مامان جان
عزیزم جوش شیرین برای افت است نه برفک، برای درمان برفک باید نیستاتین استفاده کنید ، به شیوه ای که مامان السانا جان محبت کرده پیامم را. ارسال کردند درمان کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه