0
حدود 19 ساعت قبل
سوال کننده
0
حدود 19 ساعت قبل
سوال کننده
سلام من همیشه به دخترم قطره نیستاتین میدادم از داروخونه بگیرید و طرز استفاده هم بپرسید عزیزم
سلام عزیزم
نکنی این کارو ،نت خیلی چیزا میگه
قطره نیستاتین براش بزن
من دخترم اینجوری شد شاید چهار پنج تا قطره استفاده کردم تا اینکه خوب شد
یه باند بپیچ دور انگشتت قطره بزن بهش بعد بکش روی برفک ها
یه قطره آبی رنگ هم هست دکتر به دخترم داد گفت با گوش پاکن بزن روی برفک ها فقط مواظب باش نخوره اون خیلی خوب بود
حالا باز خداروشکر از دختر شما کمتره زود خوب میشه
اینایی که خانم دکتر توضیح دادن رعایت کنید زود خوب میشه
سلام به روی قشنگتون مامان جان
عزیزم جوش شیرین برای افت است نه برفک، برای درمان برفک باید نیستاتین استفاده کنید ، به شیوه ای که مامان السانا جان محبت کرده پیامم را. ارسال کردند درمان کنید