Ooma
پرسش (1405/04/02):

پستونک بدم یا نه

سلام دکتر
دخترم بعد از ۶ ماهگی دیگه پستونک نگرفت
گاهی تو خواب مک میزنه الان دیدم مک میزنه بهش پستونک دادم گرفت .
چندتا نگرانی دارم اول اینکه فرم دندوناشو خراب نکنه پستونک چون الان دوتا دندون داره و دوم اینکه بعدا از پستونک گرفتن سخت بشه‌. چیکار کنم الان بهش پستونک بدم تو خواب یا قبل خواب یا نه؟
+دخترم شیرخشک میخوره
+قبل خواب نیاز داره شیشه بخوره یا تو دهنش باشه یا اینکه دستشو میخوره البته نه خیلی طولانی ولی خب گاهی نیاز داره قبل خواب .

اگه نمیخوره دیگه به نظر من نده الان پسر من هم از اول میخورد الان دیگه نمیخوره بزرگ که بشن سخته گرفتنش دختر خواهر شورم دوسالشه خیلی وابسته پستونکه ده تا بیشتر پستونک براش گرفتن
سلام عزیزم منم به لیانا به خاطر ریفلاکس میدادم از شروع غذای کمکی ریفلاکسش بهتر شد و خودش هم دیگه دنبالش نگشت منم دیگه از 7 ماهگی کلا بهش ندادم
هر چی زودتر بگیری ب نفعته
پسر من دندون جلویی کج شده بود تا 4سالگی خورد اصلا نمیشد گرفتش
بعد با داستان ها ول کرد. حالا خداروشکر با اینکه 5ماه گذشته دندونش صاف شده
سلام اگه نمیگره و وابستگی نداره چرا میخوایین بدین
قبل یک سالگی خیلی راحته ترک دادن پستونک من خیلی پشیمونم بعد یه سالگی انقد وابسته شده نمیدونم باید چجوری ترکش بدم یبار سوراخ کردم دیدم براش فرقی نداره نوکشو بریدم نتونست استفاده کنه نمیخواست ولی خیلی بی قرار بود یه شب کلا نخوابید گریه میکرد تا پستونک گرفتیم گذاشت دهنش خوابید
سلام نازنینم به روی ماهتون
بنظر من ندهید چون دلیل جدی جهت شروع پستانک در این سن ندارید مک زدن در خواب واکنش غریزی بچه هااست
سلام خانومای عزیز شب بخیر‌ .
بخاطر این میخواستم قبل خواب بدم ک راحتتر بخوابه . البته تو خواب هم با دهن خالی گاهی مک میزنه . برا همین پرسیدم‌ مرسی از همه که نظر دادن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه