Ooma
پرسش (1405/04/02):

دل درد و کمردرد پریودی

سلام ب دکتر اوما و دوستان اومایی من دل درد و کمردرد پریودی میگیرم توی روز چند باری بیشتر موقع دستشویی رفتن و نشستن آیا عادیه تو هفته من ؟ بچه هم سفالیکه قشنگ راه هم میرم دسشوییم میاد و خودشو سفت میکنه چکار کنم؟ لطفا راهنماهیم کنین ممنون.

سلام منم همینم ولی بچم بریچ هست
میتونی بشینی بدون دل درد و کمر درد؟
من همش دراز کشیدم
حتی نمیتونم خوب بشینم غذا بخورن
منم اینجوری بودم الانم هستم ازهفته ۳۴ب بعد ک دکترگفتن عادیه اگ تایمش منظم بشه ودردش شدیدبایدبری بیمارستان
سلام نازنینم به روی ماهتون
دردتان با گذشت زمان شدت پیدا کرده؟ با استراحت و تغییر موقعیت بهتر می‌شود ؟
ن شدت پیدا نکرده همونطوریه یعنی تا حالت دراز کشیدم خوبم تا میشینم یا راه میرم اینجوری میشم
جانم اگر شدت پیدا نکرده انقباضات کاذب رحمی هستند که به عنوان براکستون هیکس شناخته شده و خطری ندارند در واقع تمرین رحم برای آماده شدن جهت زایمان در هغته های بعدی هستند، اما اگر زمانی شدت پیدا کرد حتماً سریعاً به بیمارستان مراجعه کنید که مطمئن شویم در خطر زایمان زودرس نیستید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.