Ooma
پرسش (1405/04/02):

پف کردن جای بخیه سزارین

سلام خانم دکتر و دوستان اومایی، من الان ۵ ماه از سزارین دومم گذشته، امشب پسر بزرگم که ۱۷ کیلو هست رو بغل کردم الان متوجه شدم یک سانت دقیقا روی جای بخیم قرمز شده و پف کرده یه مقدار هم درد دارم، ولی ترشح نداشتم، کمپرس یخ گذاشتم، باید چیکار کنم؟ کسی بوده اینطوری شده باشه؟

من ی بار اینجوری شدم، میز جابجا کرده بودم...استراحت کردم خوب شد
سلام عزیزم خوب هستین؟
چقد طول کشید تا خوب شدین؟
سلام نازنینم به روی ماهتون
جانم احتمالا بدلیل فشار وارد شده مقداری تحریک در محل بخیه رخ داده است استراحت کنید اگر طی یک هغته بهتر نشد جهت سونوگرافی و بررسی دقیق تر مراجعه کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه