سلام خانم دکتر و دوستان اومایی، من الان ۵ ماه از سزارین دومم گذشته، امشب پسر بزرگم که ۱۷ کیلو هست رو بغل کردم الان متوجه شدم یک سانت دقیقا روی جای بخیم قرمز شده و پف کرده یه مقدار هم درد دارم، ولی ترشح نداشتم، کمپرس یخ گذاشتم، باید چیکار کنم؟ کسی بوده اینطوری شده باشه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



341
1 روز قبل



