سلام خانم دکتر
یه مدته ناخن پام تو گوشت فرو رفته و دردناکه و منم کوتاه نکردم ناخن بلند بشه این مدت ولی هنوز از تو گوشت نیومده بیرون ، صبح امروز دیدم گوشه ناخنم سفید شده و چرکی و دردناک، باهاش ور رفتم و یه مقدار بتادین روش ریختم و تمیزش کردم، ولی همچنان دردناکه و بنظرم عفونت داره، خوندم پماد تتراسایکلین خوبه ولی نمیدونم منع داره تو دوران بارداری؟ و اینکه من اصلا سابقه این مورد رو نداشتم ممکنه بخاطر بارداری باشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



48
حدود 1 ساعت قبل

