Ooma
پرسش (1405/04/01):

خارش شدید واژن بعد از مصرف دارو

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من چند وقت پیش ویزیت شدم پیشتون بهم فلوکونازول دادین که ۶ ماه مصرف کنم
الان حدود ۲ ماه ازش گذشته ولی خارش من کمتر نشده که هیچ بیشتر هم شده
همون اوایل پیش متخصص زنان هم رفتم دکتر هم بهم گفتند که فلوکونازول رو بخورم
علت این همه خارش چیه؟
ترشح پنیری شکل دارم هنوز
الان باید چه کار کنم
پاپ اسمیر و اچ پی وی تست بدم؟

رابطه خارج از عرف هم نداشتیم

ممکنه hpv مثبت بشه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه