سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من چند وقت پیش ویزیت شدم پیشتون بهم فلوکونازول دادین که ۶ ماه مصرف کنم
الان حدود ۲ ماه ازش گذشته ولی خارش من کمتر نشده که هیچ بیشتر هم شده
همون اوایل پیش متخصص زنان هم رفتم دکتر هم بهم گفتند که فلوکونازول رو بخورم
علت این همه خارش چیه؟
ترشح پنیری شکل دارم هنوز
الان باید چه کار کنم
پاپ اسمیر و اچ پی وی تست بدم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



42
حدود 3 ساعت قبل

