خانومای گل من ب پسرم شیرخشک نان ای آر میدادم تا دیروز ک رفتیم سونو و مشخص شد اصلا رفلاکس نداره و میخوام نان کامفورت شروع کنم چون گریه و بیقراره شدید و کولیک داره
حالا گفتم اگه کسی شیرخشک نان ای آر میخوره بچش، 4تا شیرخشک پلمپ دارم اگه کسی لازم داره بهش برسونم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



60
2 روز قبل

