سلام ماه پیش گرفته بودم چندروز سفکسیم خوردم پماد کلوتری ام استفاده کردم بهتر شدم الان باز چندروزه ترشحات سبز مباد وقتی میریزه لبها واژنم میخاره شیرینیجاتم نمیخورم بعد دسشویی ام خشک میکنم خودمو چرا اینجور میشه ممکنه بخاطرربختن اسپرم باشه؟ اصلا توحاملگی اشکال نداره ریختن منی داخل؟
مرسی از پاسخگوییتون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



68
2 روز قبل



