Ooma
پرسش (1405/04/01):

درمان عفونت وازن در بارداری

سلام ماه پیش گرفته بودم چندروز سفکسیم خوردم پماد کلوتری ام استفاده کردم بهتر شدم الان باز چندروزه ترشحات سبز مباد وقتی میریزه لبها واژنم میخاره شیرینیجاتم نمیخورم بعد دسشویی ام خشک میکنم خودمو چرا اینجور میشه ممکنه بخاطرربختن اسپرم باشه؟ اصلا توحاملگی اشکال نداره ریختن منی داخل؟
مرسی از پاسخگوییتون

سلام احتمالا همسرتون عفونت داشتن
و بهتون انتقال دادن
با شامپو بچه بشور خودتو خشک کن
بعد تو این هفته نباید اسپرم رو بریزین داخل
اگه برای زایمان طبیعی میخوای از ۳۷هفته مجازی
نباید آب منی داخل ریخته بشه باعث نرم شدن دهانه رحم میشه
با چی خودت و خشک میکنی؟با دستمال کاغذی؟
با دستمال نخی انجام بده و محکم نکش درحدی ک خیسی و بگیری سعی کن دامن بپوشی و لباس زیر نپوشی.اب زیاد مصرف کن و ادرار زیاد کن و ممکنه سفیکسیم برای این عقونتت خوب نباشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه