سلام دوباره خدمت خانم دکتر عزیز.
خانمدکتر من چند وقتیه دچار ریزش مو شدم.هر وقت شونه کنم کلی می ریزه حین حموم هم زیر دوش دست می کشم کلی می ریزه زمین و میاد تو دستام.خیلی شدید....بنظرتون چیکار کنم؟!
آخرین چکابم واسه اسفندپارساله.می فرستم خدمتتون.
طبق اون چکاب گفتین ۶روز پریودی قرص آهن بخورم.تیروئیدمم کم کاره که روزی یه دونه دز ۱۰۰ رو می خورم.ویتامین دی مم گفتین ماهی یه دونه ۵۰۰۰۰.قبل تر گفتین تا دوماه هفته ای یه دونه بخورم بعد ۴ماه بعدی رو ماهی یه دونه.و بعد چکاب رو تکرار کنم که می افته واسه برج ۶ و۷.مرسی از پاسخگویی تون.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



155
2 روز قبل




