Ooma
پرسش (1405/04/01):

ریزش مو و ارتباطش با کم کاری تیروئید

سلام دوباره خدمت خانم دکتر عزیز.
خانم‌دکتر من چند وقتیه دچار ریزش مو شدم.هر وقت شونه کنم کلی می ریزه حین حموم هم زیر دوش دست می کشم کلی می ریزه زمین و میاد تو دستام.خیلی شدید....بنظرتون چیکار کنم؟!
آخرین چکابم واسه اسفندپارساله.می فرستم خدمتتون.
طبق اون چکاب گفتین ۶روز پریودی قرص آهن بخورم.تیروئیدمم کم کاره که روزی یه دونه دز ۱۰۰ رو می خورم.ویتامین دی مم گفتین ماهی یه دونه ۵۰۰۰۰.قبل تر گفتین تا دوماه هفته ای یه دونه بخورم بعد ۴ماه بعدی رو ماهی یه دونه.و بعد چکاب رو تکرار کنم که می افته واسه برج ۶ و۷.مرسی از پاسخگویی تون.

ریزش مو و ارتباطش با کم کاری تیروئید
ریزش مو و ارتباطش با کم کاری تیروئید
سلام به روی قشنگتون مامان جان
جانم با شروع مکمل‌ها اصلا بهتر نشدید؟ آمپول بیوتین بپانتین را شروع کنید هغته ای یکی از هر کدام تا 6 هفته
دیگه چکاب نرفتم فعلا ولی ریزش مو دارم.گفتم ببینم از چیه.
ولی اونا رو به موقع می خورم.
جانم حتما به متخصص پوست و مو هم مراجعه کنید و تا دوماه روزب یک عدد زینک پلاس بخوربد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه