Ooma
پرسش (1405/04/01):

تزریق آمپول رگام

سلام خانم دکتر عزیز
۶هفته و ۶ روزه باردارم و هماتوم ساب کوریونیک طی یک هفته از ۰/۲ سی سی تغییر پیدا کرده به ۱/۵ سی سی گروه خونی خودم o منفی و همسرم B مثبت دیروز آزمایش رگام دادم نتیجه منفیه و پزشک گفتن با توجه ب نتیجه آزمایش نصف آمپول تزریق بشه
مزاحم شما شدم نظرتون رو بپرسم ک با توجه ب نتیجه آزمایش نیاز ب تزریق آمپول هستش ؟

بله مثبت بود که دردسر بود مثبت بود یعنی بدنت آنتی بادی تولید کرده کار از کار گذشته خدارو شکر منفیه الان باید بزنی که بدنت آنای بادی تولید نکنه به بچه
ممنونم لطف کردین
بله وقتی گروه خونیت منفیه باید بزنی
من توی ۸هفتگی آمپول رگام زدم
عزیزم پرسش شما در بخش پرسش‌های عمومی ثبت شده است.
توجه داشته باشید که در این بخش فقط کاربران اوما می‌توانند پاسخ دهند.
برای دریافت پاسخ از دکتر و اطمینان از دیده شدن سوال توسط دکتر، لطفاً از بخش پرسش تخصصی یا ویزیت خصوصی استفاده کنید💜
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه