Ooma
پرسش (1405/04/01):

قطع شدن اومای من

چطورین خوبین
از صبح هرچی تلاش کردم نتونستم وارد اوما بشم
شما هم همین مشکل داشتین؟
چون تاپیک هارو دیدم آخریش برا ۸ ساعت پیش بود

درود عزیزم خوبی اره برامنم همینطور بود
سلام اره
درود عزیزان
من فک کردم برا من فقط قطع شده😂😂
بزا منم اینجور بود الانا درست شده
بزامنم همینجور بود
فکر کردی اوما حذفت کرده نه؟!🤣
منم همینجور قطع شد
برا منم همینطور بود دیشب هرکار کردم نتونستم بیام ساعت دو سه نصف شب
گفتم شاید بسته ندارم
دیدم بسته دارم همه برنامه هام باز میشه الا این
حالا درس شد
آره🤣🤣🤣🤣🤣
پس از دیشب بوده قطعیش
من ساعت ۷ بود هرچی میزدم باز نمیشد
نت ها رو جا به جا کردم نشد
گذاشتم رو حالت پرواز برداشتم نشد
فک کردم کلا نتا قطع شده فیلتر باز کردم دیدم شد
همه چی میومد الا اوما
دیگه گفتم اوما حذفم کرده داشتم فک میکردم دیشب چه اتفاقی افتاده که ممکنه باعث حذفم بشه به هیچی نرسیدم🤣🤣🤣🤣🤣
سلام عزیزم

اختلالی که از ساعت ۲ نیمه‌شب
تا ۹ صبح امروز وجود داشت،
با پیگیری تیم فنی به طور کامل برطرف شد.✅
منم همین بودم همه اینارو انجام دادم تنها چیزی که بهش فکر نکردم حذفم بود😂😂😂😂😂😂چقدر از خودم مطمئن بودم😬
من فکر کردم مسدود شدم🤣
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه