Ooma
پرسش (1405/03/31):

عفونت ادراری در بارداری و قرص کوتریموکسازول

باسلام خدمت دکتر محترم و دوستان ۲۷ هفته و یک روز بارداری ..عفونت ادراری دارم و کشت ادرار قرص کوتریموکسازول را به باکتری حساس نشان داده و دکتر دوره ده روزه و دوازده ساعتی دوتا دونه قرص برام‌تجویز کردن ایا این تعداد برای بچه خطری نداره تا حالا هفت روز خوردم از قرص

سلام نازنینم به روی ماهتون
جانم عکس گزارش آزمایش را ارسال کنید تا ببینم بهتر بود اگر گزینه دیگری هست آن تجویز گردد
خدمت شما
خدمت شما
عزیزم کوتریموکسازول در بارداری دسته‌ای قرار دارد که وقتی هیچ گزینه ایمن دیگری نباشد می‌توان تجویز کرد زیرا عوارض قطعی از آن خداروشکر به تایید نرسیده است، چون گزینه‌ای ایمن دیگری وجود نداشته تجویز منطقی بوده چهار روز بعد از اتمام درمان مجدداً آنالیز و کشت ادرار به همراه آنتی بیوگرام را تکرار کنید
ممنونم خانم دکتر مهربون
و اینکه خانم دکتر الان ۸ روز خوردم از قرص و از چند روز پیش سوزش معده و حالت تهوع داشتم امروز دیگه بالا اوردم مشکلی نیس قطع کنم قرص رو چون دیگه نمیتونم بخورم
خواهش میکنم گل من 💜💜قطع کنید و بعد آزمایش را حتما زمانی که گفتم تکرار کنید البته اگر علامت ندارید صبوری کنید یک هفته بعد از اتمام درمان آزمایش ادرار تکرار شود
چشم ممنون و تشکر از پاسخ دهیتون پایدار باشید🌷
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم ،، از دعای خیرتون ممنونم و الهی که همیشه شاد باشید 💓😘💜💓
stk: |~|11|~|102
❤️😘💜❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.