سلام عزیزم. هر ماه در ایده آل ترین شرایط، شانس ۲۵ درصده.
حتما پریودت تموم شد ۷روز بعدشم اقدام کن
هر چی شانسه دیگه نه کار خاصی کردم نه اصلا قصدشو داشتم
اگر تبلی نباشه اسپرم خوب باشه آره
من روز بعد پریودی اقدام داشتم باز بعد دو روز و باز بعد یه روز اقدام داشتم خداروشکر باردار شدم من مشکلی نداشتم به نظرم بعد پریودی اقدام کن روز درمیان انشاالله جواب میگیری
بی خیال باش اقدام کن جواب میگیری
بعد پریود ک تخمکی نیست چطور باردار شدی؟
مطمئنی موقعی تخمک گذاری رابطه نداشتی؟
من روز تخمک گذاریم اقدام کردم الانم همش یه جوریم فک کنم توهم زدم دل درد دارم زود خسته میشم ۵ روز تا پریودم مونده
تاریخ پریود و شدت خونریزی هورمون هار و
آخه من هیچ وقت اینجوری نبودم اصن نمیدونم pms چی هست یه پریود خیلی راحت و بدون درد دارم اولین ماهه که اینجوری شدم همش خوابم میاد پام درد میکنه یا باد گلو دارم اینارو هیچ وقت تجربه نکردم
منم همون طور بودم اما تو اقدام عوض میشه
من نمیخوام اینجوری باشم میخوام سالم باشم عین قبل اصن یچه نمیخوام والا
متاسفاته خانم ها باید تحمل کنند