Ooma
پرسش (1405/03/31):

اولین اقدام و احتمال بارداری

بچه ها سلام به نظرتون چند درصد احتمال داره تو اولین ماه از،اقدام باردار بشم ؟ همه چیم اوکی هست

سلام عزیزم. هر ماه در ایده آل ترین شرایط، شانس ۲۵ درصده.
حتما پریودت تموم شد ۷روز بعدشم اقدام کن
من 😅
دکتر گفت ۱۰ درصد
هر چی شانسه دیگه نه کار خاصی کردم نه اصلا قصدشو داشتم
۱۰۰درصد هم داریم🤣
🤣🤣🤣
اگر تبلی نباشه اسپرم خوب باشه آره
سن هم مهمه
من روز بعد پریودی اقدام داشتم باز بعد دو روز و باز بعد یه روز اقدام داشتم خداروشکر باردار شدم من مشکلی نداشتم به نظرم بعد پریودی اقدام کن روز درمیان انشاالله جواب میگیری
بی خیال باش اقدام کن جواب میگیری
مرسی عزیزم
بعد پریود ک تخمکی نیست چطور باردار شدی؟
مطمئنی موقعی تخمک گذاری رابطه نداشتی؟
من روز تخمک گذاریم اقدام کردم الانم همش یه جوریم فک کنم توهم زدم دل درد دارم زود خسته میشم ۵ روز تا پریودم مونده
باشه ممنون
مبارکت باشه عزیزم
ایشالا مرسی عزیزم
اقدام همه چیو بهم میریزه
یعنی چی
تاریخ پریود و شدت خونریزی هورمون هار و
آخه من هیچ وقت اینجوری نبودم اصن نمیدونم pms چی هست یه پریود خیلی راحت و بدون درد دارم اولین ماهه که اینجوری شدم همش خوابم میاد پام درد میکنه یا باد گلو دارم اینارو هیچ وقت تجربه نکردم
منم همون طور بودم اما تو اقدام عوض میشه
من نمیخوام اینجوری باشم میخوام سالم باشم عین قبل اصن یچه نمیخوام والا
متاسفاته خانم ها باید تحمل کنند
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه