سلام خانم دکتر
تقریبا تو ۲۴ ساعت گذشته حرکت جنین رو تو واژن حس میکنم و خیلی هم کم شده نسبت به قبل، قبلا اکثرا دور ناف حرکت داشت و بندرت داخل قسمت پایین حس میکردم، نگرانم کرده این مسئله.
و اینکه جدیدا در مورد نشت مایع جفت یه چیزی دیدم و الان هم نمیدونم ترشحاتی که من دارم هر از گاهی طبیعیه یا نه.
آخرین سونو رو هم خدمتتون میفرستم
پرسش (1405/03/31):
حس حرکت جنین در واژن
221
14
3 روز قبل
سوال کننده
0
3 روز قبل
سوال کننده

0
3 روز قبل
مامان نیلا 🌻🌻
سلام اتفاقا منم از دیروز همینجوری شدم اومدم اوما اولین پیام اینو دیدم
0
3 روز قبل
سوال کننده

0
3 روز قبل
سوال کننده
خیره ایشالله
البته مطمئن هم نیستم این حرکت ضعیف تو واژن مربوط ب جنین باشه
البته مطمئن هم نیستم این حرکت ضعیف تو واژن مربوط ب جنین باشه
0
3 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
سلام برا من اینطور بود و جفتم پایین بود البته برا من کل بارداری همینطور بود سرکلاژ هم بودم ولی خیلی اذیت میشدم
0
3 روز قبل
elnaz 99
سلام منم یادمه این حسو داشتم. من فکر میکردم دستاش اون جاست داره تکون میده دستاشو منم اینجوری حس میکنم🫠😂
0
2 روز قبل
فاطیما احمدی
سلام برای منم تو واژنم گاهن میزد و حرکتاش پایین بود بچتون چیه؟!
1
2 روز قبل
فاطیما احمدی
دخمله حس میکنم بچه دختر بیشتر پایین لگد میزنه
0
2 روز قبل
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
جانم اگرچه این احساس میتواند به دلیل تغییر موقعیت جنین به حالت بریچ یعنی پاها به سمت پایین شکم باشد اما لازم است فردا یک سونوگرافی نیز انجام دهید که مطمئن شویم طول سرویکس کم نشده است
درمورد ترشحات چه ویژگی دارند ؟ در نشت مایع آمنیوتیک خروج مایع کاملاً مشابه به آب به همان میزان رقیق بودن و بیرنگ با گرمای مشابه به ادرار داریم
جانم اگرچه این احساس میتواند به دلیل تغییر موقعیت جنین به حالت بریچ یعنی پاها به سمت پایین شکم باشد اما لازم است فردا یک سونوگرافی نیز انجام دهید که مطمئن شویم طول سرویکس کم نشده است
درمورد ترشحات چه ویژگی دارند ؟ در نشت مایع آمنیوتیک خروج مایع کاملاً مشابه به آب به همان میزان رقیق بودن و بیرنگ با گرمای مشابه به ادرار داریم
0
2 روز قبل
سوال کننده
ممنون عزیزم
از عصر حرکتش برگشته دور ناف،
ترشحات مشابه اب بیرنگ ولی وسطش همیشه رد سفید داره بخصوص وقتی خشک میشه رد سفید بجا میذاره
از این لحاظ مشابه ادرار نیست
از عصر حرکتش برگشته دور ناف،
ترشحات مشابه اب بیرنگ ولی وسطش همیشه رد سفید داره بخصوص وقتی خشک میشه رد سفید بجا میذاره
از این لحاظ مشابه ادرار نیست
0
2 روز قبل
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من بنابراین همان تغییر موقعیت بوده و مشکلی ندارد
آنچه میگویید هم ترشحات هستند نگران نباشید ولی جهت اطمینان ادرار خود را کامل تخلیه کنید خودتان را خوب بشویید و صد در صد خشک کنید یک لباس زیر تمیز بپوشید بعد برای نیم ساعت صبوری کرده در طی این بازه زمانی قدار راه بروید چند سرفه کنید و گزارش دهید که خیس میشوید یا نه
آنچه میگویید هم ترشحات هستند نگران نباشید ولی جهت اطمینان ادرار خود را کامل تخلیه کنید خودتان را خوب بشویید و صد در صد خشک کنید یک لباس زیر تمیز بپوشید بعد برای نیم ساعت صبوری کرده در طی این بازه زمانی قدار راه بروید چند سرفه کنید و گزارش دهید که خیس میشوید یا نه
0
1 روز قبل
سوال کننده
سلام مجدد
امروز همینکارو کردم، لباس زیر تمیز پوشیدم و کارهای خونه انجام دادم هر از گاهی سرفه میکردم حدود یک ساعت ترشحی نداشتم
ولی حتما تا شب مقداری ترشح دارم
امروز همینکارو کردم، لباس زیر تمیز پوشیدم و کارهای خونه انجام دادم هر از گاهی سرفه میکردم حدود یک ساعت ترشحی نداشتم
ولی حتما تا شب مقداری ترشح دارم
0
1 روز قبل
پزشک اوما
خداروشکر نازنینم بنابراین نشت مایع آمنیوتیک نیست همان ترشحات طبیعی بارداری است میتوانید از ترشحات روی لباس عکس بگیرید تا ببینم باز خیالمان راحت باشد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- احساس حرکات نی نی در پایین شکم خطرناک است ؟
- تکون های جنین در هفته ۳۷ و ۳۸
- بچه هانی نی من امروزخیلی تنبله بایدیه چیزی بخورم کلی سرفه کنم تکونش بدم تادوسه تاتکون ریزبخوره این خطرناک نیست؟
- تکان های پایین جنین...
- اولین حرکت جنین
- حرکت جنین به هنگام پهلو به پهلو شدن
- نوع جفتم چیه بچه ها ؟
- حس نکردن حرکات جنین
- حرکت کم جنین نگرانم
- تحرک جنین زیاد و متوالی




