
این برای خودمه این اواخر خیلی استرسای شدید داشتم و کمی سرگیجه و سیاهی رفتن چشم موقع بلند شدن داشتم که یک ورق کپسول هماتینیک خوردم تقریبا شب یا صبح یکی
یکم بهترم نسبت به قبل از خوردن قرصا،
دیروز آزمایش دادم اینه جوابش

این برای همسرم
خانم دکتر سه ماه پیش دستگاه آیودی گذاشتم که ماه اول خیلی لک بینی زیاد و خونریزی شدید پریود داشتم و ماه دوم کمی کمتر بود
سلام نازنینم به روی ماهتون
وقتتون بخیر 💕
خودتان همچنان کم خونی دارید ، تا سه ماه روزی یک عدد هماتینیک بخورید بعد چک cbc و فریتین انجام گردد
همسر محترمتان مشکلی ندارد
چشم خیلی ممنونم از لطفتون ❤️♥️😘😘
دکتر علایمم رفع بشه یعنی کم خونیم برطرف شده ؟
نمیتونم سه ماه صبر کنم، لازمه جای دیگه تکرار کنم آزمایشو؟
آخه خیلی هم کم نیست که 🥲
نمیدونم چرا اینقد استرسی ام🤐😓
چشم هاتون بی بلا جانم 💜💜
عزیزم همچنان کم خون هستید که گفتم آهن بخورید
خیلی ممنون از پاسخگوییتون ♥️♥️♥️