Ooma
پرسش (1405/03/31):

سونوگرافی آنومالی در هفته چندم باید رفت؟

با سلام و احترام خانوم دکتر عزیز
من دیروز پیش دکتر بودم نمیدونم دقیقا کی گفت برم برای سونو آنومالی میشه لطفا با توجه به سونو قبلیم بفرمایید من چه روزی باید برم ؟

سونوگرافی آنومالی در هفته چندم باید رفت؟
تاریخ اولین روز آخرین پریود ۲۹ اسفند
سوال بعدی اینکه من تو آزمایشم ویتامین دی ۱۲ داشتم که خب پایینه
دکتر گفتن روزی دو عدد دوز ۱۰۰۰ بخورم
ولی مگترا دی هم دادن برای زانو دردم که اونم ویتامین دی ۶۰۰ iu داره
خیلی زیاد نمیشه هم دوتا از این بخورم هم یک ساشه مگترا دی؟
سونوگرافی آنومالی در هفته چندم باید رفت؟
ممنون از پاسخ دهیتون 🌹
۱۸تا۲۲هفته برای انومالیه
سلام به روی قشنگتون مامان جان
جانم بر اساس همین سونوگرافی جلو بروید 18 هفته و دو تا سه روز‌ سونوگرافی آنومالی اسکن را انجام دهید، درمورد سوال بعدی هم نه جانم زیاد نمی‌شود 😘🌺💕
ممنون از پاسختون
شاد و سلامت باشید انشاالله 🌹🌹🌹😘😘😘
خواهش میکنم گل من ، از دعای خیرتون ممنونم و الهی که همیشه شاد باشید 💓😘💜
stk: |~|11|~|102
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه