با سلام خدمتتون
خانم دکتر جان من تقرییا ۹ ماهه قسمت راست زیر قفسه سینه درد میکنه ۳ بار سونو شکم ولگن انجام دادم مشکلی نبوده ازمایش دارم لیپاز حد نرمال آزمایشگاه ۶۰ بوده من ۷۸ بوده وامیلاز نرمال بقیه فاکتورها هم طبیعی
بنظرتون چرا این آنزیم بالاس تو نت زده بیماری های پانکراس نکنه چیز بدی باشه
پرسش (1405/03/30):
بالا بودن آنزیم لیپاز در آزمایش
115
64
3 روز قبل
سوال کننده
0
3 روز قبل
سوال کننده

0
3 روز قبل
سوال کننده
اون که با نارنجی خط کشیدم درد داره
0
3 روز قبل
مریــم بانـــو
آنچنان بالا نیست ک حتما بگی پانکراتیته
مشکل گوارشی نداری؟
بدنت کم آب نیست؟
سنگ صفرا دیده نشده؟
داروی خاصی مصرف نکردی؟
مشکل گوارشی نداری؟
بدنت کم آب نیست؟
سنگ صفرا دیده نشده؟
داروی خاصی مصرف نکردی؟
0
3 روز قبل
سوال کننده
معده درد از قبل داشتم سال ۹۵ اندوسکوپی کردم گاستروآنتریت نوشته بود داری ومیکروب
نه سونو هاا سالمن
از ۴ روز قبلش چون پریود بودم استامینوفن خوردم
نه سونو هاا سالمن
از ۴ روز قبلش چون پریود بودم استامینوفن خوردم
0
3 روز قبل
مریــم بانـــو
شاید مشکل از همون گوارشته
0
3 روز قبل
سوال کننده
مگه گوارش لیپازو بالا میبره
0
3 روز قبل
مریــم بانـــو
من دقیقا همین جایی ک میگی درد میکرد اندو هم دادم ورم داشتم یعنی همون گاسترو
گفت همین ورم باعث خیلی فاکتورهای بالا تو بدن میشه
گفت همین ورم باعث خیلی فاکتورهای بالا تو بدن میشه
0
3 روز قبل
سوال کننده
زیر دنده راست 🥲🥲بعضی وقتا ۲ ماه درد نداره باز میادد
0
3 روز قبل
مریــم بانـــو
اره برای منم همینجا بود
0
3 روز قبل
سوال کننده
منم میگم اندو بدم ولی تو این لیپاز که بالا بوده شک کردم
0
3 روز قبل
سوال کننده
ولی ویزیت انلاین گرفتم با یه فوق تخصص میگفت اصلا چرا این ازمایش رو دادی این ممکنه برا همه بالا باشه 🫥🫥
0
2 روز قبل
مریــم بانـــو
اره خب چون طبق بعضی دارو ها و کم آبی بدن میره بالا
0
2 روز قبل
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
جانم این آنزیم در شرایط مختلف از جمله همان گاستروآنتریت بالا می رود بدلیل سابقه ای که داشتید بنظر من علت همان مساله گوارشی است و مشکلی ندارد
جانم این آنزیم در شرایط مختلف از جمله همان گاستروآنتریت بالا می رود بدلیل سابقه ای که داشتید بنظر من علت همان مساله گوارشی است و مشکلی ندارد
0
2 روز قبل
سوال کننده
خانم دکتر جان الان دکتر داخلی برام بیسموت نوشتن لانسوپرازول ۳۰ ومترونیدازول دارم مصرف میکنم بنظرتون نیاز به اندوسکوپی هست
بنظرتون سونوهام سالمه نیاز به ام ار ای نیست
بنظرتون سونوهام سالمه نیاز به ام ار ای نیست
0
2 روز قبل
مریــم بانـــو
بیسموت خوردی مدفوعت و زبانت ممکنه سیاه بشه نترس
0
2 روز قبل
سوال کننده
اره خوردم سیاه اولش ترسیدم ولی هنوز یه ورق خوردم یکم دردش هست خواهرم ومادرم زخم دارن میگن که تا داروهات تموم بشه داروهات دردات کم میشه تو این ۹ ماه وقتی پنتو میخوردم یک ماه خوب میشدم باز دازو تموم میشد باز دردا میومد
1
2 روز قبل
مریــم بانـــو
منم زخم داشتم
از عطاری شیرین بیان گرفتم خوردم
از عطاری شیرین بیان گرفتم خوردم
0
2 روز قبل
مریــم بانـــو
خیلی مزه بدی داشت ولی زخم و معدم اکی شد
0
2 روز قبل
مریــم بانـــو
بیسموت بیشتر برای عفونتو اسهاله
0
2 روز قبل
سوال کننده
نمیددنم چیه این لعنتی که دردش میزنه سمت راست اگه زخم باشه ممکنه طرف چپ دردی نباشه ولی از معده باشه
1
2 روز قبل
سوال کننده
میرم میخرم شیرین بیان
0
2 روز قبل
سوال کننده
این دکتر من جوری میگه برو اندوسکوپی وکلونسکوپی وام ار ای بده انگار نمیددنه تو ایرانیم
0
2 روز قبل
سوال کننده
هزینه ام ار ای خودش ۶ تومنه اندوسکوپی ۸ کلونسکوپی ۱۰🫥🫥
0
2 روز قبل
مریــم بانـــو
ببین کلا من پایین قفسه سینم درد میگرفت و ورم شدید داشتم
0
2 روز قبل
مریــم بانـــو
ام ار ای برای چی
نوبت بگیر بیمارستان دولتی اندو وکلون با قیمت خیلی کم برات انجام میدن
نوبت بگیر بیمارستان دولتی اندو وکلون با قیمت خیلی کم برات انجام میدن
0
2 روز قبل
مریــم بانـــو
من پارسال جفتش با همو۱۱دادم
یکی از مریضا رفت بیمارستان دولتی ی هفته تو نوبت بود با۸۰۰انجام داد
یکی از مریضا رفت بیمارستان دولتی ی هفته تو نوبت بود با۸۰۰انجام داد
0
2 روز قبل
مریــم بانـــو
اگر فقط معدت هست
و اسهال و خون ریزی نداری نیاز ب کلونوسکوپی نیست
و اسهال و خون ریزی نداری نیاز ب کلونوسکوپی نیست
0
2 روز قبل
سوال کننده
عه بیمارستان دولتی انجام میده ؟؟
0
2 روز قبل
مریــم بانـــو
اره بابا
0
2 روز قبل
سوال کننده
همون سمت راست ؟؟
0
2 روز قبل
سوال کننده
ولا دیشب نشستم کلی گریه کررم با این قیمتا شوهرم گفت باشه میبرمت ولی خودم دلم راضی نمیشه از اینورم اینم درد میگیره
0
2 روز قبل
مریــم بانـــو
اره ولی متغیر میچرخید سمت چپم بود بعضی اوقات
برای من پرتغال .نعنا.عرق نعنا.مشروبات الکلی.شکلات تلخ و گوجه خام و ممنوع کرد واقعا خیلی تاثیر داشت
برای من پرتغال .نعنا.عرق نعنا.مشروبات الکلی.شکلات تلخ و گوجه خام و ممنوع کرد واقعا خیلی تاثیر داشت
0
2 روز قبل
مریــم بانـــو
من پارسال از بیهوشی میترسیدم
ی دکتر پیدا کردم اندو بدون بیهوشی انجام میداد میگفت سر میکنیم
عاقا من رفتم فقط ی پیس اسپری بیحسی زد یهو شلنگ و کرد تو دهن من
من هوق زدم بالا آوردم بعد گفت من دیگ نمیتونم ازت بگیرم .عملا پنج ملیونم نابود شد
بعد رفتم بجا دیگ با بیهوشی ولی خدایی دردم درمان شد
ی دکتر پیدا کردم اندو بدون بیهوشی انجام میداد میگفت سر میکنیم
عاقا من رفتم فقط ی پیس اسپری بیحسی زد یهو شلنگ و کرد تو دهن من
من هوق زدم بالا آوردم بعد گفت من دیگ نمیتونم ازت بگیرم .عملا پنج ملیونم نابود شد
بعد رفتم بجا دیگ با بیهوشی ولی خدایی دردم درمان شد
0
2 روز قبل
سوال کننده
من وسطم هست احتمالا همون معده باشه سونوهام سالمن اگه چیزی داشت کبد واینا تو سونو میگفت که
0
2 روز قبل
مریــم بانـــو
اره اگر صفرا و کبد بود تو سونو مشخص میشد نگران نباش از معدته
0
2 روز قبل
سوال کننده
نه من قبلا انجام دادم مشکلی ندارم با شلنگه😄😄
0
2 روز قبل
سوال کننده
اره پانکراس هم سالم بود تو سونو که تو این ازمایش لیپاز بالا زده
0
2 روز قبل
سوال کننده
دکتر اوما گفت از معده هم لیپاز میره بالا
0
2 روز قبل
مریــم بانـــو
اندو کلون با هم فقط با بیهوشی انجام میشه
0
2 روز قبل
مریــم بانـــو
اره گفتم بهت ک
0
2 روز قبل
سوال کننده
یعنی اگه باهم باشه باید حتما بیهوش کنن
0
2 روز قبل
سوال کننده
اندوسکوپی وکلونسکوپی جدا هست فک کنم
1
2 روز قبل
مریــم بانـــو
اره دیگ اون لوله رو میکنن تو مقعد
تو بیداری ک نمیتونه آدم تحمل کنه
تو بیداری ک نمیتونه آدم تحمل کنه
1
2 روز قبل
مریــم بانـــو
اره جداعه ولی با ی بیهوشی همزمان انجام میدن
مال من۴۵دقیقه طول کشید
مال من۴۵دقیقه طول کشید
0
2 روز قبل
سوال کننده
من زنگ زدم شهر ما دولتی اندو کلو نداره🫥🫥
0
2 روز قبل
مریــم بانـــو
وا مگ میشه بیمارستان دولتی ی فوق تخصص گوارش نداره؟
0
2 روز قبل
سوال کننده
نه خاک بر سرا داخلی دارن اونا هم اندونمیکنن که
0
2 روز قبل
مریــم بانـــو
متخصص داخلی هم اندو میکنه کلونوسکوپی نمیتونه کنه
1
2 روز قبل
سوال کننده
عه پس باید حضوری برم بپرسم
1
2 روز قبل
سوال کننده
ممنونم عزیزم ازت
1
2 روز قبل
پزشک اوما
جانم تصمیم گیری در مورد آندوسکوپی با متخصص گوارش است من نمیتوانم نظری بدهم ولی اصولاً وقتی مشکل پابرجاست باید بررسیها رو کامل کنید
0
2 روز قبل
سوال کننده
بنظرتون ام ار ای برای اون انزیم که بالا بوده لازم نیست
0
2 روز قبل
سوال کننده
سونو پانکراسم سالم بوده تو سونو همه چیو نشون میده ؟؟
0
2 روز قبل
سوال کننده
خودم میگم به دکتر اصرار کنم ام ار ای بنویسه
1
2 روز قبل
پزشک اوما
عزیزم اگر خیلی مضطرب هستید میتوانید انجام بدهید در کل ام آر آی بررسی بیخطری است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




