Ooma
پرسش (1405/03/30):

ضدافتاب کودک چی میزنین بچها؟ بیوکسین داشته کسی؟

سلام خانم گلا
پرسیدم سوالمو
پیشاپیش ممنونم🌹🤍

من بی بی فرست
خوبه
ولی دلم‌میخاد یه بار ایروکس کودک رو امتحان کنم
ببینم اون بهتره یا بی بی فرست
کسی ایروکس امتحان کرده؟چطوره
بی بی فرست اسپری یا کرم؟ شنیدم اصلا پخش نمیشه درست
ایروکس میگن بهتر پخش میشه
در کل من همه محصولات ایروکس دارم. اونقد تعریف میکنن نیس. مثلا زینک اکساید یا کرم سوختگی ایناش تعریف نداره
شامپو و لوسیونم که واقعا فرمول خاصی نمیخواد. خداروشکر فقط به دخترم میسازه محصولاتش. بوشم خوبه
من مای گرفتم برای ۳سال ب بالاس،خوبه بد نیس
ماتیلداخیلی خوبه بی بی فرست هم خوبه امابی بی کول هم من استفاده کردم عالی بود
من هیپ استفاده می کنم براش
من سولاریس آردن میزنم، خوبه راضیم
اینه
اینه
فک کنم بی بی کول خیلی خوب باشه
عاخه ماتیلدا فک کنم هم قیمت خارجیاس
یه دونه ضد گزش بی بی کول دیدم خیلی دوس دارم امتحانش کنم اما گرونههه
شامپو بچه شو قبلا خودم میزدم😄
کلا ارون محصول بد نداره
من مای گرفتم خوبه
سلام من ایزدین زدم صورتش خشک شد بهش نساخت،
حالا باید بی بی فرست امتحان کنم
چون پمادسوختگیش که براپاهاش میزدم از زمان تولد تاحالا خیلی عالی بود
بی بی فرست امتحان کردی اینجا بگو
شنیدم پخش نمیشه درست
واسه بچه ها ضد آفتاب میزنید بعد که خونه برگشتید پاکش میکنید یا نه؟
من دست و صورت پسرمو میشورم
پخش اصلاً نمیشه من قبلاً که شش ماهش بود گرفته بودم
از چیزی راضی بودی عزیزم؟
من مای گرفتم این سری انگار خوب نیست بیشتر انگار مرطوب کننده است ولی قبلاً پیرودرما گرفتم خوب بود
بی بی فرست
پرودرما دیدم سیسمونی ها میارن معمولا حتما رصایت داره
مگه نگفتی پخش نمیشد؟
منظورم ابنه بماسه و پخش نشه؟
کرمش یا اسپری؟
اسپری نبود
گفتی پخش نمیشه درسته؟
من بد منظورتو گرفتم.
جذبش خوب بود
اصلاً روی صورت نمی ماسید.
اره شنیدم سفیدک و مث سنگ سفته و میماسه
پس خوبه اگه اینجوره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه