سلام خانم گلا
پرسیدم سوالمو
پیشاپیش ممنونم🌹🤍
پرسش (1405/03/30):
ضدافتاب کودک چی میزنین بچها؟ بیوکسین داشته کسی؟
262
32
3 روز قبل
سوال کننده
0
3 روز قبل
حمیده ....
من بی بی فرست
خوبه
ولی دلممیخاد یه بار ایروکس کودک رو امتحان کنم
ببینم اون بهتره یا بی بی فرست
خوبه
ولی دلممیخاد یه بار ایروکس کودک رو امتحان کنم
ببینم اون بهتره یا بی بی فرست
0
3 روز قبل
حمیده ....
کسی ایروکس امتحان کرده؟چطوره
0
3 روز قبل
سوال کننده
بی بی فرست اسپری یا کرم؟ شنیدم اصلا پخش نمیشه درست
0
3 روز قبل
سوال کننده
ایروکس میگن بهتر پخش میشه
در کل من همه محصولات ایروکس دارم. اونقد تعریف میکنن نیس. مثلا زینک اکساید یا کرم سوختگی ایناش تعریف نداره
شامپو و لوسیونم که واقعا فرمول خاصی نمیخواد. خداروشکر فقط به دخترم میسازه محصولاتش. بوشم خوبه
در کل من همه محصولات ایروکس دارم. اونقد تعریف میکنن نیس. مثلا زینک اکساید یا کرم سوختگی ایناش تعریف نداره
شامپو و لوسیونم که واقعا فرمول خاصی نمیخواد. خداروشکر فقط به دخترم میسازه محصولاتش. بوشم خوبه
1
3 روز قبل
😍فائزه😍 .
من مای گرفتم برای ۳سال ب بالاس،خوبه بد نیس
0
3 روز قبل
Sama sadr
ماتیلداخیلی خوبه بی بی فرست هم خوبه امابی بی کول هم من استفاده کردم عالی بود
0
3 روز قبل
soheila (مامانِ سپنتا)
من هیپ استفاده می کنم براش
0
3 روز قبل
زهرا مامان سورنا
من سولاریس آردن میزنم، خوبه راضیم
0
3 روز قبل
زهرا مامان سورنا

اینه
0
3 روز قبل
سوال کننده
فک کنم بی بی کول خیلی خوب باشه
عاخه ماتیلدا فک کنم هم قیمت خارجیاس
یه دونه ضد گزش بی بی کول دیدم خیلی دوس دارم امتحانش کنم اما گرونههه
عاخه ماتیلدا فک کنم هم قیمت خارجیاس
یه دونه ضد گزش بی بی کول دیدم خیلی دوس دارم امتحانش کنم اما گرونههه
0
3 روز قبل
سوال کننده
شامپو بچه شو قبلا خودم میزدم😄
0
3 روز قبل
سوال کننده
کلا ارون محصول بد نداره
0
3 روز قبل
مامان کوچولو🤤 ......
من مای گرفتم خوبه
0
3 روز قبل
مامان۲تادسته گل😍 f*****g
سلام من ایزدین زدم صورتش خشک شد بهش نساخت،
حالا باید بی بی فرست امتحان کنم
چون پمادسوختگیش که براپاهاش میزدم از زمان تولد تاحالا خیلی عالی بود
حالا باید بی بی فرست امتحان کنم
چون پمادسوختگیش که براپاهاش میزدم از زمان تولد تاحالا خیلی عالی بود
0
3 روز قبل
سوال کننده
بی بی فرست امتحان کردی اینجا بگو
شنیدم پخش نمیشه درست
شنیدم پخش نمیشه درست
0
3 روز قبل
yalda .
واسه بچه ها ضد آفتاب میزنید بعد که خونه برگشتید پاکش میکنید یا نه؟
0
3 روز قبل
زهرا مامان سورنا
من دست و صورت پسرمو میشورم
0
2 روز قبل
soheila (مامانِ سپنتا)
پخش اصلاً نمیشه من قبلاً که شش ماهش بود گرفته بودم
0
1 روز قبل
سوال کننده
از چیزی راضی بودی عزیزم؟
0
1 روز قبل
مریم موسوی
من مای گرفتم این سری انگار خوب نیست بیشتر انگار مرطوب کننده است ولی قبلاً پیرودرما گرفتم خوب بود
0
حدود 21 ساعت قبل
soheila (مامانِ سپنتا)
بی بی فرست
0
حدود 21 ساعت قبل
سوال کننده
پرودرما دیدم سیسمونی ها میارن معمولا حتما رصایت داره
0
حدود 21 ساعت قبل
سوال کننده
مگه نگفتی پخش نمیشد؟
منظورم ابنه بماسه و پخش نشه؟
کرمش یا اسپری؟
منظورم ابنه بماسه و پخش نشه؟
کرمش یا اسپری؟
0
حدود 21 ساعت قبل
soheila (مامانِ سپنتا)
اسپری نبود
گفتی پخش نمیشه درسته؟
من بد منظورتو گرفتم.
جذبش خوب بود
اصلاً روی صورت نمی ماسید.
گفتی پخش نمیشه درسته؟
من بد منظورتو گرفتم.
جذبش خوب بود
اصلاً روی صورت نمی ماسید.
0
حدود 20 ساعت قبل
سوال کننده
اره شنیدم سفیدک و مث سنگ سفته و میماسه
1
حدود 20 ساعت قبل
سوال کننده
پس خوبه اگه اینجوره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- متخصص خوب در اهواز
- تخفیف لباس کودک و... در ساری عکس هارو تماشا کنید
- آوردن بچه زیاد
- فهرست بخور و نخورهای رژیم غذایی بارداری(منبع سایت برند کاله)
- زمان نشستن کودک کی هست؟
- تغذیه بچه ۲ ساله
- تبادل نظر برای اسم
- خانومای که بچه هاشون نزدیک 3ماه دارن بیان
- سلام. خانوما اونایی که نینی دارن اسهال شده بیان
- غذا کودک یک ساله




