سلام وقت بخیر خانم دکتر گرامی و دوستان عزیز.دختزم ۱۶ تیر ۴ ماهش تموم میشه میخوام از ۲۰ تیرغذای کمکی شروع کنم هم شیر خودم سیرش نمیکنه هم شیر خشک هر کاری کردم نخورد ینی از صب تا شب سینه تو دهنش داره میخوره ولی همش گرسنس وزنشم دکترش گف کمه ۵۱۰۰.حساسیت پرو تئین گاوی رفلاکسم داره ولی خیلی بهتر شد.با چی باید شروع کنم؟روزای اول چقد باید بدم و چن وعده؟؟ ممنون میشم هم دکتر عزیزهم دوستان راهنمایی کنن.🌷
0
3 روز قبل
مامان آیهان
حساسیت پروتئین گاوی وقتی سابقشو داره .
یه مدت اول فقط مجازی فرنی اب و ارد برنج بدی
اکثرا این بچه ها به بادام هم حساسیت نشون میدن.حریره بادام رو بعد مدتی امتحان کن .
یه مدت اول فقط مجازی فرنی اب و ارد برنج بدی
اکثرا این بچه ها به بادام هم حساسیت نشون میدن.حریره بادام رو بعد مدتی امتحان کن .
0
3 روز قبل
سوال کننده
فرنی میشه داد؟؟ارد برنج مشکلی نداره؟؟
0
3 روز قبل
فیبی بوفی
اینکه وزن نمیگیره بخاطر رفلاکس و پروتئین گاوی هست.
با تک وعده شروع کن و اصلا حریره و آرد برنج و اینا نده.
با سبزیجات و میوه پخته شروع کن
بروکلی آبپز
سیبزمینی
سیب
موز آبپز نیاز نداره
رفلاکس داره هویج نده
میتونی کمی شیر هم قاطی کنی
و با تست سه روز جلو برو
سه روز فقط سیبزمینی
از نصف قاشق شروع کن
و توی سه روز افزایش بده.
نوزاد بلع بلد نیست پس طبیعی هست تف کنه یا بیرون بریزه. صبور باش.
انتظار اینکه یک قاشق کامل هم بخوره نداشته باش
الان فقط آشنایی بچه با غذاست
با تک وعده شروع کن و اصلا حریره و آرد برنج و اینا نده.
با سبزیجات و میوه پخته شروع کن
بروکلی آبپز
سیبزمینی
سیب
موز آبپز نیاز نداره
رفلاکس داره هویج نده
میتونی کمی شیر هم قاطی کنی
و با تست سه روز جلو برو
سه روز فقط سیبزمینی
از نصف قاشق شروع کن
و توی سه روز افزایش بده.
نوزاد بلع بلد نیست پس طبیعی هست تف کنه یا بیرون بریزه. صبور باش.
انتظار اینکه یک قاشق کامل هم بخوره نداشته باش
الان فقط آشنایی بچه با غذاست
0
3 روز قبل
سوال کننده
سلام عزیزم.شیر و موز؟
0
3 روز قبل
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
جانم در هر حال تغذیه تکمیلی در این سن جای شیر را نمیگیرد، شیرخشک را چطور دادید که قبول نکرد؟
جانم در هر حال تغذیه تکمیلی در این سن جای شیر را نمیگیرد، شیرخشک را چطور دادید که قبول نکرد؟
0
3 روز قبل
سوال کننده
تو بیداری تو خواب.با قطزه چکون با قاشق.شیر خودمو شیر خشک ترکیب کردم بازم نخورد
0
3 روز قبل
سوال کننده
سلام شب شمت بخیر😅
0
3 روز قبل
سوال کننده
درسته جای شیرو نمیگیره ولی از وقتی رژیم گرفتم بخاطر حساسیت اینجوری شد وگرنه تا ۲۵ روزه بود ۴۳۰۰ بود وزنش خیلی خوب بود ولی الان همش گرسنشه گریه میکنه دو ساعتم بخوره در بیارم گریه میکنه میخواد خب اونم گناه داره واقعا
0
3 روز قبل
سوال کننده
شده ۳ .۴ساعت گرسنش گذاشتم بلکه بخوره شیر خشک بازم نخورد واقعا کلافه شدم خسته شدم جدیدا همش عصبی میشم ب اون کوچولو هم تَشر میزنم اوف دست خودم نیست بعد پشیمون میشمنه
0
3 روز قبل
سوال کننده
نه کاری میتونم بکنم نه جای میتونم برم .لطفا بگین چیکار کنم لطفااا
0
3 روز قبل
سوال کننده
پشیمونم چرا حرف همسرم و گوش دادم و از اول اول بهش شیر خشک ندادم
0
3 روز قبل
سوال کننده
چون خودم میخواسم بدم ولی نزاشت .حالا عذاب وجدان گرفتم اینجوری میبینمش
0
2 روز قبل
پزشک اوما
جانم درمورد تغذيه تکمیلی کامل یادتان میدهم ولی اول اجازه بدهید مساله شیر را حل کنیم
چه شیرخشکی تست کردید ؟با چه چیزی دادید؟ با قطره چکان؟ شیشه شیر ؟
چه شیرخشکی تست کردید ؟با چه چیزی دادید؟ با قطره چکان؟ شیشه شیر ؟
0
2 روز قبل
سوال کننده
سلام خانم دکتر بله با قطره چکون شیشه شیر قاشق سرنگ
0
2 روز قبل
سوال کننده
ولی نمیدونستم حساسیت ورفلاکس داره گیگوزو اپتامیل دکتر نان ای ار داد بعد حساسیت و فهمیدیم دکتر الترا داد
0
2 روز قبل
سوال کننده

0
2 روز قبل
سوال کننده
مدفوعش اینجوریه
0
2 روز قبل
سوال کننده
حالت خلطی یا ژله ای
0
2 روز قبل
فیبی بوفی
خانم دکتر جواب میدن ولی بذار منم تجربه خودم رو بگم شاید کمی آروم شدی که حداقل یک نفر بهت جواب داده.
من خیلی رعایت کردم ولی شیر خشک رژیمی واقعا وزن نمیده شروع غذای کمکی هم معجزه نکرد در کنترل رفلاکس.
دکتر برای دخترم آد رو قطع کرد. ویتامین د هزار داد، آهن جدا مولتی هم جدا
هر کدوم رو شاید ۷/ ۸ بار عوض کرد تا رسید به اونی که علائم دخترم رو کم کرد.
علایم هم قطع نشد کم شد ولی معجزه هم نبود.
شیر نخوردنش بیشتر بخاطر رفلاکس هست. دارو ببین چی بهت میده. من اچ آ و ای آر میکس میدادم
سطح شیبدار و تا نیم ساعت عمود میگرفتم
از آغوشی کمک گرفتم.
دکتر بوسیدن، پتوی پرز دار، عروسک رو برای دخترم ممنوع کرد. گفت هفته ای یک بار رختخواب بچه رو با آب جوش بشورم
دستگاه تصفیه هوا گفت بخرم که در توانم نبود.
مدفوع خلطی هم بخاطر حساسیت هست
من دخترم همین الان هم دونه داره چون گوشت میخوره.
حتی اگر بهترین شیرخشک و کامل ترین رژیم رو بگیری فقط تا حدی کنترل میشه و فقط باید صبر کنی که سن بچه بیاد بالا.
برای دختر من اینجوری بود اما خیلی ها دیدم شدتش کمتر بود.
با توجه به شرایط خودت پیش برو.
من خیلی رعایت کردم ولی شیر خشک رژیمی واقعا وزن نمیده شروع غذای کمکی هم معجزه نکرد در کنترل رفلاکس.
دکتر برای دخترم آد رو قطع کرد. ویتامین د هزار داد، آهن جدا مولتی هم جدا
هر کدوم رو شاید ۷/ ۸ بار عوض کرد تا رسید به اونی که علائم دخترم رو کم کرد.
علایم هم قطع نشد کم شد ولی معجزه هم نبود.
شیر نخوردنش بیشتر بخاطر رفلاکس هست. دارو ببین چی بهت میده. من اچ آ و ای آر میکس میدادم
سطح شیبدار و تا نیم ساعت عمود میگرفتم
از آغوشی کمک گرفتم.
دکتر بوسیدن، پتوی پرز دار، عروسک رو برای دخترم ممنوع کرد. گفت هفته ای یک بار رختخواب بچه رو با آب جوش بشورم
دستگاه تصفیه هوا گفت بخرم که در توانم نبود.
مدفوع خلطی هم بخاطر حساسیت هست
من دخترم همین الان هم دونه داره چون گوشت میخوره.
حتی اگر بهترین شیرخشک و کامل ترین رژیم رو بگیری فقط تا حدی کنترل میشه و فقط باید صبر کنی که سن بچه بیاد بالا.
برای دختر من اینجوری بود اما خیلی ها دیدم شدتش کمتر بود.
با توجه به شرایط خودت پیش برو.
0
2 روز قبل
فیبی بوفی
امیدوارم برای شما و کوچولو راحت تر باشه
0
1 روز قبل
سوال کننده
اووف چقد سخته واقعا اغوشی گرفتم انقد کوچولوهه میره پایین
0
1 روز قبل
سوال کننده
دکتر جانم جواب بده ممنون میشم
0
1 روز قبل
پزشک اوما
جانم داروی رفلاکس چه چیزی میدهید؟
0
1 روز قبل
سوال کننده
کیدیزول
0
1 روز قبل
فیبی بوفی
شیر خودت یا شیر خشک
0
1 روز قبل
پزشک اوما
جانم شیرخشک پپتی جونیور را شروع کنید چون با الترا هم همچنان حساسیت و دفع خلطی زیاد است، با یک حبه قند خیلی کوچک شیرین کنید که طعم را قبول کند و بعد با شیشه شیری که مشابه سینه مادر هست و هوای کمی وارد معده شود مانند دکتر براونز وقتی خواب است دوباره تلاش کنید سر شیشه را داخل شیر بزنید و بدهید، در حین رانندگی تلاش کنید موفق نشدید بعد با sns شیر بدهید که همزمان با مکیدن سینه شیرخشک بخورد ، حتما باید شیرخشک کمکی آغاز گردد چون در نهایت غذا فعلا جای شیر را نخواهد گرفت به جای کیدیزول هم ساشه کیموبلاک و نکسیوم تست شوند
بهعلاوه در حالت دراز کشیده شیر ندهید آروغ دلبندتان را در هر نوبت شیردهی بگیرید تا حداقل 20 دقیقه بعد از شیردهی فرزندتان را در حالت عمودی نگه داشته و بعد هم روی تشک آنتی رفلاکس بخوابانید
بهعلاوه در حالت دراز کشیده شیر ندهید آروغ دلبندتان را در هر نوبت شیردهی بگیرید تا حداقل 20 دقیقه بعد از شیردهی فرزندتان را در حالت عمودی نگه داشته و بعد هم روی تشک آنتی رفلاکس بخوابانید
0
1 روز قبل
پزشک اوما
برای تغذیه تکمیلی چون رفلاکس دارد انتهای 4 ماه شروع کنید شما نمیتوانید فرنی، آرد برنج. حریره، بادام، هویج، خرما بدهبد رفلاکس را تشدید میکنند باید از پوره ها و سوپ شروع کنید سوپ ساده با مرغ و برنج و سیب زمینی که یکی دوبار اول میکس گردد و بعد آن له کنید و بدهبد
پوره موز
پوره سیب پخته شده
پوره کدو حلوایی اگر پیدا کنید
پوره کدو سبز
پوره آووکادو موز ترکیبی
پوره سیب زمینی
پوره ها را حتما باید با شیری که به دلبندتان میدهید رقیق کنید
میتوانید موز را داخل فیدر یا همان پستانک میوه خوری بریزید بدهید دلبندتان تست کند
هر 4 روز یک ماده غذایی جدید تست کنید
تست حساسیت تدریجی باشد به مرور افزایش دهید
به مرور کدو حلوایی، کدو سبز، جعفری، شوید، عدس را در سوپ اضافه کنید
گوشت بوقلمون، شتر، شترمرغ، گوسفند را داخل سوپ تست کنید
پوره موز
پوره سیب پخته شده
پوره کدو حلوایی اگر پیدا کنید
پوره کدو سبز
پوره آووکادو موز ترکیبی
پوره سیب زمینی
پوره ها را حتما باید با شیری که به دلبندتان میدهید رقیق کنید
میتوانید موز را داخل فیدر یا همان پستانک میوه خوری بریزید بدهید دلبندتان تست کند
هر 4 روز یک ماده غذایی جدید تست کنید
تست حساسیت تدریجی باشد به مرور افزایش دهید
به مرور کدو حلوایی، کدو سبز، جعفری، شوید، عدس را در سوپ اضافه کنید
گوشت بوقلمون، شتر، شترمرغ، گوسفند را داخل سوپ تست کنید
0
1 روز قبل
پزشک اوما
به مرور یك قاشق مرباخوری روغن مایع به سوپ اضافه کنید.
پوره انبه هم میتوانید تست کنید
مواد غذایی باید متناسب با سن بچه ها داده شود
پوره ها ابتدا با شیری که به دلبندتان میدهید رقیق شوند بعد کم کم قوام دارتر بدهید
در مورد تعداد وعده ها به تدریج به 3-2 قاشق مرباخوري 3-2 بار در روز برسانید و تعداد قاشق ها را برحسب تمایل دلبندتان به مرور اضافه کنید .
آب هم همزمان با تغذیه تکمیلی شروع کنید 🌷
پوره انبه هم میتوانید تست کنید
مواد غذایی باید متناسب با سن بچه ها داده شود
پوره ها ابتدا با شیری که به دلبندتان میدهید رقیق شوند بعد کم کم قوام دارتر بدهید
در مورد تعداد وعده ها به تدریج به 3-2 قاشق مرباخوري 3-2 بار در روز برسانید و تعداد قاشق ها را برحسب تمایل دلبندتان به مرور اضافه کنید .
آب هم همزمان با تغذیه تکمیلی شروع کنید 🌷
0
1 روز قبل
سوال کننده
من شیشه شیر هی اور شی گرفتم قبول نکرد ینی دکتر بروانز قبول میکنه؟؟؟
0
1 روز قبل
سوال کننده
من مراعات میکنم چرا اینجوریه شدید خلطیه؟؟
0
1 روز قبل
سوال کننده
در حین رانندگی ؟متوجه نشدم
میشه بجای شیشه شیر همون snsرو بگیرم ب نظرم قبول میکنه
میشه بجای شیشه شیر همون snsرو بگیرم ب نظرم قبول میکنه
0
1 روز قبل
سوال کننده
شیشه شیرو خیلی تلاش کردم قبول نکرد
0
1 روز قبل
سوال کننده
خواب کلا ۳ .۴ خورد الان تلاش میکنم دیگ قبول نمبکنه تو خواب
0
1 روز قبل
فیبی بوفی
یعنی در حین رانندگی توی ماشین که هستی بهش شیر بدی
0
1 روز قبل
سوال کننده
اهان
0
حدود 19 ساعت قبل
سوال کننده
خانم دکتر دخترم شیر خشک نمیخوده ک دفعش تغییر کنه با الترا
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



122

