بستگی داره به شیرش ما نان کامفورت میگیریم 220
من دیروز سوپرامیل گرفتم ۳۱۵ گفت قیمت جدید
در ماه اگه بچه زیر یکسال ۸ تابا سهمیه
بقیش آزاد
از الان بفکر شیرخشکی بانو بی خیالی طی کن ولش کن ب وقتش بفکر باش الان استرس شیرخشک بکشی ک هیچ
سلام
آپتامیل میگیرم دونه 231
نه استرس ندارم
برا خودم نمیخوام
یه بنده خدایی توان خرید شیر خشک نداشت بهم گفت میتونی پول کمک کنی بخرم
میخواستم ببینم چقدره
دویست و خورده ای میشه فکر کنم ۷۰ تومن پایین تر
بستگی به شیرش داره.من بیومیل سهمیه میخرم ۱۷۰
اپتامیل پپتی فکر کنم ۲۸۰ سهمیه
ازاد ۵۰۰
چند روز پیش داشتیم واسه پسر همسایه دنبال شیر خشک میگشتیم فهمیدم
دخترم شیر خشک نمیخوره ولی گرفتیم ک بخوره الترا گرفتیم ازاد ۷۰۰ خرده ای با سهمیه ۴۰۰ خرده ای شد