سلام دکتر جان و دوستان میخوام بدونم
اگه شیردهی رو تا زایمان قطع نکنم و پسرم همچنان شب ها شیر بخوره بعد زایمان دیگه شیر آغوز ندارم به بچه ام بدم ؟
پرسش (1405/03/30):
دکتر اوما در مورد قطع نکردن شیر سوال دارم
165
34
3 روز قبل
سوال کننده
1
3 روز قبل
سحر اقائی
نمیشه قطش نکنی
نباید بچت دیگه از این شیر بخوره
نباید بچت دیگه از این شیر بخوره
0
3 روز قبل
سوال کننده
ی سوال هم در مورد شیرخشک دارم شیرخشک درست کردم گذاشتم یخچال که شاید پسرم خنک بخوره دو تا مک زد نخورد بقیش میتونم بزارم یخچال بمونه دو ساعت دیگه دوباره بدم ؟
0
3 روز قبل
سوال کننده
یا بریزم دور تو نت نوشته بود بزاق دهان میخوره به شیشه شیر تو یخچال هم میتونه میکروبی بشه
0
3 روز قبل
سحر اقائی
هر کی رو دیدم باردارشده موقع شیردهی شیرشو قط کرده
خودت بدنت ضعیفه دوباره هم بخوای شیر بدی هم جنین داری نابود میشی
خودت بدنت ضعیفه دوباره هم بخوای شیر بدی هم جنین داری نابود میشی
0
3 روز قبل
سحر اقائی
خب بریز دور
کم کم براش درس کن تا همیشه تازه داشته باشه
کم کم براش درس کن تا همیشه تازه داشته باشه
0
3 روز قبل
gandom
سلام من دخترعموم پسرش همسن کوچولو شما بود متوجه شد بارداره شیرشو کلا قطع کرد
شیرخشک بیشتر یساعت نباید بمونه کم کم درست کن بهش بده
سعی کن بیشتر غذا بدی سیرش کنی ک بهونه شیر نداشته باشه
شیرخشک بیشتر یساعت نباید بمونه کم کم درست کن بهش بده
سعی کن بیشتر غذا بدی سیرش کنی ک بهونه شیر نداشته باشه
0
3 روز قبل
سوال کننده
شیر روزها نمیخوره گاهی اوقات ی بار بخوره اما شب ها شدید وابسته اس
1
3 روز قبل
gandom
اگه تا زایمانت بخوای شیرش بدی جدای از اینکه بدنت کم میاره و اذیت میشی بعد از شیر گرفتنش سخت میشه چون میبینه ک نی نی داره شیر میخوره اونم میخاد
0
3 روز قبل
سوال کننده
الان غذا خوب میخوره اما شب رو هیچ کار نمیتونم بکنم نه شیرخشک میخوره نه پستونک
0
3 روز قبل
gandom
برای دندونش خوب نیست
منم پسرم فقط موقع خواب میخورد دیگ نمیخورد کل روزم فقط غذا میخورد یهو گرفتمش فقط دو سه روز اولش سخت بود بعد عادت کرد
منم پسرم فقط موقع خواب میخورد دیگ نمیخورد کل روزم فقط غذا میخورد یهو گرفتمش فقط دو سه روز اولش سخت بود بعد عادت کرد
0
3 روز قبل
gandom
شیر با لیوان بهش بده
شیرینش کن زیادم سرد نباشه
شیرینش کن زیادم سرد نباشه
0
3 روز قبل
gandom
پسر من شیر خشکی بود ۱۸ ماهگی از شیر گرفتمش هم غذا خوردنش بهتر شد هم خوابیدنش من دو سه روز اول ابمیوه میگرفتم با اب قاطی میکردم میدادم بهش یکم مزه میکرد میخابید
0
3 روز قبل
gandom
یا شیر پاستوریزه بهش میدادم میذاشتم روپام میخابید
0
3 روز قبل
سوال کننده
شب ها بیدار نمیشه فقط با چشم بسته گریه میکنه
0
3 روز قبل
سوال کننده
شیر پاستوریزه هم نمیخورد از دیروز داره یکم میخوره توش شیره انگور یا نبات یکم میریزم
0
3 روز قبل
gandom
اره خوبه شیرینش کن عادت میکنه میخوره
0
3 روز قبل
سوال کننده
از شیر بگیرم بعد ماه که میبینه نی نی شیر میخوره نمیخواد ؟ بهونه نمیگیره؟
0
3 روز قبل
gandom
ب شوهرت بگو بزارش رو پا تکونش بدع ک بخابه
0
3 روز قبل
سوال کننده
بعد ۵ ماه
0
3 روز قبل
gandom
ن اگه الان بگیری بعد دیگه نمیخاد چون دیگه عادت کرده
0
3 روز قبل
gandom
اعصاب خودت هم راحتتره فردا میبینی گریه میکنه ک شیر میخاد هم شما اذیتین هم دوتا کوچولوتون
0
3 روز قبل
سوال کننده
ی بار ی ماه ونیم پیش خواستیم از شیر شب بگیریم فقط گریه بی وقفه میکرد
0
3 روز قبل
سوال کننده
آخرش دوباره دادم بهش
0
3 روز قبل
gandom
اخه یماهو نیم پیش خیلی زود بود براش
ولی الان بگیر و دیگ بهش نده
سعی کن دورش شلوغ باشه ک حواسش پرت بشه طول روز اینقد خستش کن ک شب بخابه
ولی الان بگیر و دیگ بهش نده
سعی کن دورش شلوغ باشه ک حواسش پرت بشه طول روز اینقد خستش کن ک شب بخابه
0
3 روز قبل
سوال کننده
آره خونه مامانم اینا بودنی طول روز گیر نمیده اما خونه خودم بودنی یکم بهونه میگیره
0
3 روز قبل
پریسا 🌻
تا ماه ۴بارداری میتونی شیر بدی به بعد ن دیگه
0
3 روز قبل
پریسا 🌻
بچت بزرگه شیر گاو بده بهش
0
3 روز قبل
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
جانم احتمال زایمان زودرس وجود دارد به همین دلیل باید در 5 ماهگی قطع کنید
درمورد شیرخشک وقتی حتی یک جرعه بخورد باید دور بریزید دوباره تهیه کنید
جانم احتمال زایمان زودرس وجود دارد به همین دلیل باید در 5 ماهگی قطع کنید
درمورد شیرخشک وقتی حتی یک جرعه بخورد باید دور بریزید دوباره تهیه کنید
0
3 روز قبل
سوال کننده
تازه داره یکم میخوره قبلش نمیخورد
0
3 روز قبل
سوال کننده
ینی حداقل یکماه دیگه میتونم شیر بدم ؟
0
3 روز قبل
gandom
اگه میتونی برو اونجا و راحت از شیر بگیرش
منم خونه مامانم بودم ک از شیر گرفتمش
منم خونه مامانم بودم ک از شیر گرفتمش
0
3 روز قبل
gandom
اره ولی سعی کن کم کم بگیریش
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




