Ooma
پرسش (1405/03/30):

دکتر اوما در مورد قطع نکردن شیر سوال دارم

سلام دکتر جان و دوستان میخوام بدونم
اگه شیردهی رو تا زایمان قطع نکنم و پسرم همچنان شب ها شیر بخوره بعد زایمان دیگه شیر آغوز ندارم به بچه ام بدم ؟

نمیشه قطش نکنی
نباید بچت دیگه از این شیر بخوره
ی سوال هم در مورد شیرخشک دارم شیرخشک درست کردم گذاشتم یخچال که شاید پسرم خنک بخوره دو تا مک زد نخورد بقیش میتونم بزارم یخچال بمونه دو ساعت دیگه دوباره بدم ؟
یا بریزم دور تو نت نوشته بود بزاق دهان میخوره به شیشه شیر تو یخچال هم میتونه میکروبی بشه
هر کی رو دیدم باردارشده موقع شیردهی شیرشو قط کرده
خودت بدنت ضعیفه دوباره هم بخوای شیر بدی هم جنین داری نابود میشی
خب بریز دور
کم کم براش درس کن تا همیشه تازه داشته باشه
سلام من دخترعموم پسرش همسن کوچولو شما بود متوجه شد بارداره شیرشو کلا قطع کرد

شیرخشک بیشتر یساعت نباید بمونه کم کم درست کن بهش بده
سعی کن بیشتر غذا بدی سیرش کنی ک بهونه شیر نداشته باشه
شیر روزها نمیخوره گاهی اوقات ی بار بخوره اما شب ها شدید وابسته اس
اگه تا زایمانت بخوای شیرش بدی جدای از اینکه بدنت کم میاره و اذیت میشی بعد از شیر گرفتنش سخت میشه چون میبینه ک نی نی داره شیر میخوره اونم میخاد
الان غذا خوب میخوره اما شب رو هیچ کار نمیتونم بکنم نه شیرخشک میخوره نه پستونک
برای دندونش خوب نیست
منم پسرم فقط موقع خواب میخورد دیگ نمیخورد کل روزم فقط غذا میخورد یهو گرفتمش فقط دو سه روز اولش سخت بود بعد عادت کرد
شیر با لیوان بهش بده
شیرینش کن زیادم سرد نباشه
پسر من شیر خشکی بود ۱۸ ماهگی از شیر گرفتمش هم غذا خوردنش بهتر شد هم خوابیدنش من دو سه روز اول ابمیوه میگرفتم با اب قاطی میکردم میدادم بهش یکم مزه میکرد میخابید
یا شیر پاستوریزه بهش میدادم میذاشتم روپام میخابید
شب ها بیدار نمیشه فقط با چشم بسته گریه میکنه
شیر پاستوریزه هم نمی‌خورد از دیروز داره یکم میخوره توش شیره انگور یا نبات یکم میریزم
اره خوبه شیرینش کن عادت میکنه میخوره
از شیر بگیرم بعد ماه که میبینه نی نی شیر میخوره نمیخواد ؟ بهونه نمیگیره؟
ب شوهرت بگو بزارش رو پا تکونش بدع ک بخابه
بعد ۵ ماه
ن اگه الان بگیری بعد دیگه نمیخاد چون دیگه عادت کرده
اعصاب خودت هم راحتتره فردا میبینی گریه میکنه ک شیر میخاد هم شما اذیتین هم دوتا کوچولوتون
ی بار ی ماه ونیم پیش خواستیم از شیر شب بگیریم فقط گریه بی وقفه می‌کرد
آخرش دوباره دادم بهش
اخه یماهو نیم پیش خیلی زود بود براش
ولی الان بگیر و دیگ بهش نده
سعی کن دورش شلوغ باشه ک حواسش پرت بشه طول روز اینقد خستش کن ک شب بخابه
آره خونه مامانم اینا بودنی طول روز گیر نمیده اما خونه خودم بودنی یکم بهونه میگیره
تا ماه ۴بارداری میتونی شیر بدی به بعد ن دیگه
بچت بزرگه شیر گاو بده بهش
سلام نازنینم به روی ماهتون
جانم احتمال زایمان زودرس وجود دارد به همین دلیل باید در 5 ماهگی قطع کنید
درمورد شیرخشک وقتی حتی یک جرعه بخورد باید دور بریزید دوباره تهیه کنید
تازه داره یکم میخوره قبلش نمی‌خورد
ینی حداقل یکماه دیگه میتونم شیر بدم ؟
اگه میتونی برو اونجا و راحت از شیر بگیرش
منم خونه مامانم بودم ک از شیر گرفتمش
اره ولی سعی کن کم کم بگیریش
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه