سلام بچه ها من چندبار تایپیک زدم برای ریزش مو اما جواب درست نگرفتم
واقعا ریزش موی شدید دارم حجم موهام به شدت کم شده ، آیا کسی پکیجی واسه ریزش موی شدید گرفته که واقعا جواب داده باشه...حتی گیاهی...تجربه شخصی میخوام خواهشا نه تبلیغ برای فروش
ممنون
پرسش (1405/03/30):
پکیج ضد ریزش مو
168
38
4 روز قبل
سوال کننده
0
4 روز قبل
مریــم بانـــو
آمپول بیوتین بپانتن اصل بایر المان
0
4 روز قبل
مریــم بانـــو
قرص پریورن المانی
0
4 روز قبل
مریــم بانـــو
من هفته ای یدونه بیوتین بپانتن میزدم خیلی گرونه ولی تاثیر داشت
0
4 روز قبل
مریــم بانـــو
البته اگر چکاب دادی و مشکل هورمونی نداشتی
0
4 روز قبل
سوال کننده
دکتر باید بنویسه یا آزاده؟
بعد الانم گیر میاد؟
و اینکه چه قیمته؟
و دیگه چند بار استفاده کنم؟
همین دیگه😂
بعد الانم گیر میاد؟
و اینکه چه قیمته؟
و دیگه چند بار استفاده کنم؟
همین دیگه😂
1
4 روز قبل
مهسا آذین
ازمایش بده ببین کم خونی یا تیروئید نداری اگ هیچ مشکلی نداشتی درمانش کن برو دکتر متخصص منم موهام میریخت تو بارداری فهمیدم اهن بدنم کمه وتیروییدمم ک کم کارشد وداروهارو ک میخورم اصلا ریزش ندارم
1
4 روز قبل
مهسا آذین
ی چیزیم هست ک من جواب گرفتم رزماری بامیخک وگیاه دم اسب بجوشون ابشوبریزتو اسپری بزن ب ریشع موهات هم پرپشت میشه هم بلندمیشه ولی باید جزو روتین روزانت باشه ن برای چندبار باید همیشه استفاده کنی تا جواب بگیری تو طولانی مدت
1
4 روز قبل
مریــم بانـــو
نه آزاد هست
من از فردی میخرم ک خودش وارد میکنه و مطمعنن اصله
ماه پیش گفت هر ی دونه آمپول یک ملیونه
من تا سه ماه هر هفته زدم بعد ی ماه استراحت دادم و دوباره سه ماه زدم
بازم میگم اول چکاب بده
من از فردی میخرم ک خودش وارد میکنه و مطمعنن اصله
ماه پیش گفت هر ی دونه آمپول یک ملیونه
من تا سه ماه هر هفته زدم بعد ی ماه استراحت دادم و دوباره سه ماه زدم
بازم میگم اول چکاب بده
1
4 روز قبل
سمانه ودنیز🌊👶🏻

اینو مامانم میزنه خیلی راضی بود با شامپوش رفه بودم دکتر پوست و مو گفتم ریزش دارم این روغن و شامپوشو داد دیگع خودم اصلا استفاده نکردم دادم ب مامانم اون خیلی راضی بود میگف خیلی خوب شده موهام ادم نیس چند خریدیم فک کنم دوتاشو با هم یک تومن اینا شد
0
4 روز قبل
مریم سلیمانی
عزیزم باید چکاپ بدی
ببینی دلیل ریزشت چی
ببینی دلیل ریزشت چی
2
4 روز قبل
مریم سلیمانی
تجربه ی شخصی میخوایی،اینه ک دکتر بری عزیزم
ریزش هر کس متفاوته
باید دلیلشو پیدا کنی ،شماهم الان دوران شیردهی هستی بخشیش بابت همونه
ریزش هر کس متفاوته
باید دلیلشو پیدا کنی ،شماهم الان دوران شیردهی هستی بخشیش بابت همونه
0
3 روز قبل
سوال کننده
من دوسه سال پیش کرونا گرفتم از اون موقع ریزش گرفتم آزمایشم دادم ربطی بهش نداشته
0
3 روز قبل
zahra❤️🍄 😊

اینم عالیه
0
3 روز قبل
zahra❤️🍄 😊
Rooyesh_pluse
روبیکا من خواستی اونجا بهم پیام بده
روبیکا من خواستی اونجا بهم پیام بده
0
3 روز قبل
zahra❤️🍄 😊

0
3 روز قبل
آیدا خانوم
فیتو و پریورین اصل
عالی عالی عالی
درحدی که کراتین کارم تعجب کرده بود اینهمه بیبی هیر چجوری در اوردم تازه دوره اش رو هم کامل نکردم ..
عالی عالی عالی
درحدی که کراتین کارم تعجب کرده بود اینهمه بیبی هیر چجوری در اوردم تازه دوره اش رو هم کامل نکردم ..
0
3 روز قبل
آیدا خانوم
آمپول هم استفاده کردم دقیقا یک ماه بعد از قطعشون مجدد دوبرابر ریزش موم برگشت
0
3 روز قبل
🌹مریم 🌹
من گرفتم عاااااااالی بوده
0
3 روز قبل
سوال کننده
اینها که گفتی چی اند؟
شامپو، سرم ، آمپول یا...؟
شامپو، سرم ، آمپول یا...؟
0
3 روز قبل
سوال کننده
خب اگه بعد از قطعش ریزش بگیریم باز که خوب نیست نه؟
0
3 روز قبل
سوال کننده
چی رو؟
0
3 روز قبل
🌹مریم 🌹
پکیج مو
خیلی اتفاقی یه پیج تو روبیکا برام اومد من همینجوری پیام دادم بهشون
زنگ زدن بهم مشاوره دادن
اصلا دوست نداشتم حرفاشونو قبول کنم انگار یکی بهم گفت اعتماد کن
ببین حتی وقتی بسته هام رسید حس بدی داشتم دوست نداشتم استفاده کنم
چون گیاهی بود گفتم تاثیر نداره یا خیلی طول میکشه.
وللییییییییییییی
باورمنمیشه
تو دو هفته کلی تغییر کردم
باورم نمیشد
روز دوم ریزش موهام صفر شد روز سوم بی بی هیر درآوردم تا الآنم که ۱۵ روز شده عالی بوده برام
خیلی اتفاقی یه پیج تو روبیکا برام اومد من همینجوری پیام دادم بهشون
زنگ زدن بهم مشاوره دادن
اصلا دوست نداشتم حرفاشونو قبول کنم انگار یکی بهم گفت اعتماد کن
ببین حتی وقتی بسته هام رسید حس بدی داشتم دوست نداشتم استفاده کنم
چون گیاهی بود گفتم تاثیر نداره یا خیلی طول میکشه.
وللییییییییییییی
باورمنمیشه
تو دو هفته کلی تغییر کردم
باورم نمیشد
روز دوم ریزش موهام صفر شد روز سوم بی بی هیر درآوردم تا الآنم که ۱۵ روز شده عالی بوده برام
0
3 روز قبل
🌹مریم 🌹
من فیتو و پریورین استفاده کردم خیلی فایده نداشت آمپول بپانتین ایرانی هم استفاده کردم واقعا اثری نداشت برام فیتو فقط بلند کرد موهامو رویش مجدد نداشتم
0
3 روز قبل
🌹مریم 🌹
بعد انقدر خوبن هر هفته دو بار زنگ میزنن پیگیری میکنن
0
3 روز قبل
سوال کننده
مریم جان من متوجه نشدم کدوم پکیج رو میگی
0
3 روز قبل
🌹مریم 🌹
عزیزم کامل توضیح دادم که
1
3 روز قبل
🌹مریم 🌹
یه پیج تو روبیکا محصولات رویش مو میفروخت برای شرایط ریزش من یه پکیج طراحی کردن و فرستادن
0
3 روز قبل
مریــم بانـــو
من بعد آمپول ریزش نگرفتم
0
3 روز قبل
آیدا خانوم
اینا قرص و کپسولن
1
3 روز قبل
آیدا خانوم
شامپو بیوکسین هم اگه درکنارش استفاده کنی خیلی بهتره ولی من با فیتو نتیجه گرفتم شوهرم با پریورین
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




