Ooma
پرسش (1405/03/30):

پکیج ضد ریزش مو

سلام بچه ها من چندبار تایپیک زدم برای ریزش مو اما جواب درست نگرفتم
واقعا ریزش موی شدید دارم حجم موهام به شدت کم شده ، آیا کسی پکیجی واسه ریزش موی شدید گرفته که واقعا جواب داده باشه...حتی گیاهی...تجربه شخصی میخوام خواهشا نه تبلیغ برای فروش
ممنون

آمپول بیوتین بپانتن اصل بایر المان
قرص پریورن المانی
من هفته ای یدونه بیوتین بپانتن میزدم خیلی گرونه ولی تاثیر داشت
البته اگر چکاب دادی و مشکل هورمونی نداشتی
دکتر باید بنویسه یا آزاده؟
بعد الانم گیر میاد؟
و اینکه چه قیمته؟
و دیگه چند بار استفاده کنم؟
همین دیگه😂
ازمایش بده ببین کم خونی یا تیروئید نداری اگ هیچ مشکلی نداشتی درمانش کن برو دکتر متخصص منم موهام میریخت تو بارداری فهمیدم اهن بدنم کمه وتیروییدمم ک کم کارشد وداروهارو ک میخورم اصلا ریزش ندارم
ی چیزیم هست ک من جواب گرفتم رزماری بامیخک وگیاه دم اسب بجوشون ابشوبریزتو اسپری بزن ب ریشع موهات هم پرپشت میشه هم بلندمیشه ولی باید جزو روتین روزانت باشه ن برای چندبار باید همیشه استفاده کنی تا جواب بگیری تو طولانی مدت
نه آزاد هست
من از فردی میخرم ک خودش وارد می‌کنه و مطمعنن اصله
ماه پیش گفت هر ی دونه آمپول یک ملیونه
من تا سه ماه هر هفته زدم بعد ی ماه استراحت دادم و دوباره سه ماه زدم
بازم میگم اول چکاب بده
اینو مامانم میزنه خیلی راضی بود با شامپوش 
رفه بودم دکتر پوست و مو گفتم ریزش دارم این روغن و شامپوشو داد 
دیگع خودم اصلا استفاده نکردم دادم ب مامانم 
اون خیلی راضی بود میگف خیلی خوب شده موهام
ادم نیس چند خریدیم فک کنم دوتاشو با هم یک تومن اینا شد
اینو مامانم میزنه خیلی راضی بود با شامپوش رفه بودم دکتر پوست و مو گفتم ریزش دارم این روغن و شامپوشو داد دیگع خودم اصلا استفاده نکردم دادم ب مامانم اون خیلی راضی بود میگف خیلی خوب شده موهام ادم نیس چند خریدیم فک کنم دوتاشو با هم یک تومن اینا شد
عزیزم باید چکاپ بدی
ببینی دلیل ریزشت چی
تجربه ی شخصی میخوایی،اینه ک دکتر بری عزیزم
ریزش هر کس متفاوته
باید دلیلشو پیدا کنی ،شماهم الان دوران شیردهی هستی بخشیش بابت همونه
من دوسه سال پیش کرونا گرفتم از اون موقع ریزش گرفتم آزمایشم دادم ربطی بهش نداشته
اینم عالیه
اینم عالیه
Rooyesh_pluse
روبیکا من خواستی اونجا بهم پیام بده
پکیج ضد ریزش مو
فیتو و پریورین اصل
عالی عالی عالی
درحدی که کراتین کارم تعجب کرده بود اینهمه بیبی هیر چجوری در اوردم تازه دوره اش رو هم کامل نکردم ..
آمپول هم استفاده کردم دقیقا یک ماه بعد از قطعشون مجدد دوبرابر ریزش موم برگشت
من گرفتم عاااااااالی بوده
اینها که گفتی چی اند؟
شامپو، سرم ، آمپول یا...؟
خب اگه بعد از قطعش ریزش بگیریم باز که خوب نیست نه؟
چی رو؟
پکیج مو
خیلی اتفاقی یه پیج تو روبیکا برام اومد من همینجوری پیام دادم بهشون
زنگ زدن بهم مشاوره دادن
اصلا دوست نداشتم حرفاشونو قبول کنم انگار یکی بهم گفت اعتماد کن
ببین حتی وقتی بسته هام رسید حس بدی داشتم دوست نداشتم استفاده کنم
چون گیاهی بود گفتم تاثیر نداره یا خیلی طول میکشه.
وللییییییییییییی
باورم‌نمیشه
تو دو هفته کلی تغییر کردم
باورم نمیشد
روز دوم ریزش موهام صفر شد روز سوم بی بی هیر درآوردم تا الآنم که ۱۵ روز شده عالی بوده برام
من فیتو و پریورین استفاده کردم خیلی فایده نداشت آمپول بپانتین ایرانی هم استفاده کردم واقعا اثری نداشت برام فیتو فقط بلند کرد موهامو رویش مجدد نداشتم
بعد انقدر خوبن هر هفته دو بار زنگ میزنن پیگیری میکنن
مریم جان من متوجه نشدم کدوم پکیج رو میگی
عزیزم کامل توضیح دادم که
یه پیج تو روبیکا محصولات رویش مو میفروخت برای شرایط ریزش من یه پکیج طراحی کردن و فرستادن
من بعد آمپول ریزش نگرفتم
اینا قرص و کپسولن
شامپو بیوکسین هم اگه درکنارش استفاده کنی خیلی بهتره ولی من با فیتو نتیجه گرفتم شوهرم با پریورین
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه