سلام نازنینم به روی ماهتون
شما یا همسرتان تالاسمی مینور ندارید ؟دلیل انجام آزمایش چه بوده ؟
نه نداریم
بی اشتهاس اصلا هیچی نمیخوره فقط شیر خودمو میخوره
دور چشماشم بعضی وقتا حلقه تیره میزنه
ینی تالاسمی داره؟
جانم سطح ویتامین دی کمتر از حد طبیعی هست ضمن دادن قطره ها طبق روال متخصص اطفال باید درمورد شروع قطره ویتامین دی به صورت مجزا تصمیم گیری کند
سطح اوره باتوجه به سن دلبندتان طبیعی است
ولی کم خونی دارد و علت بیاشتهایی و شرایط همین هست، نه وقتی شما تالاسمی ندارید تالاسمی ندارد صرفا کم خونی دارد چه مکمل آهنی میدهید ؟
فقط بهش مولین ویتامین ویوا کیدز
و سیدرال گوچه میدم
بله روزی چند قطره چکان میدهید ؟
خب جانم کم میدهید همین هست که دچار کم خونی شده سیدرال 7 میلی گرم آهن دارد باید روزی دو قطره چکان کامل بدهید
چشم هاتون بی اشک باشند نازنینم 😘💓