Ooma
پرسش (1405/03/30):

خارش واژن بعداز پریودی

سلام خانم دکتر عزیز و دوستان خوبم.
چندتا سؤال داشتم ممنون میشم جواب بدین و راهنمایی کنید.
چند روزه بعد پریودم قسمت بیرونی واژن م خارش داره و موقع ادرار سوزش کمی دارم.
هیچ ترشحی ندارم و بویی نمیده.
الان قرص فلوکونازول بخورم؟تاکی و چند تا؟
توی تشت آب و سرکه سیب و جوش شیرین بشینم یا سرکه ی سفید بهتره؟
چکار کنم زود از بین بره این عفونت.؟ اینجوری نبودم بعد از پریودم دوسه روزه اینجور شدم.
قرص لاکتوفوم چیه برای عفونته؟ خوبه استفاده کنم؟
شیاف فیتوواژکس هم دارم اونواستفادا کنم؟
به همسرم چه قرصی بدم ک اونم نگیره که زود از بین بره؟
لاکتوواژکس چیه اون خوبه؟

عزیزم پی اچ طبیعی واژن با سرکه و جوش شیرین از بین می‌ره نباید استفاده کرد ناحیه تناسلی انقد حساسه حتی شامپو هم نباید زیاد استفاده کرد
همه نوع عفونت ک نمیتونن فلوکونازول بخورم آخه ک
برای سوزش ادرار ممکنه عفونت ادراری داشته باشی
قرص لاکتوفم هم پروبیوتیک واژنه ک هم پیشگیری می‌کنه هم درمان عفونت .
پاپ اسمیر دادی؟
من خودم اینجوری ام ک بعد پریود این مدلی میشم.عفونت هم ندارم.به خون پریود خودم حساسم و بدنم ب شدت زخم میشه و میخاره ک پماد میزنم
اینه فیتو واژکس ک میگم
اینه فیتو واژکس ک میگم
این برا عفونت قارچیه
ن میگم یعنی از محلول رقیق باشه نه اینکه غلیظ.
عفونت باکتریایی نیس چون نه بو داره نه ترشح سبز...
واسه همین گفتم فلوکونازول بخورم.
لاکتوفوم شما ازش استفاده داشتی؟خوبه؟
طرز استفاده ش چطوره
ازه مشکلی نداشتم
من هم لاکتوفم هم لاکتوواژ هم بایوفم استفاده کردم
منم هرماه همینجور میشم.... فک کنم مثل شما هستم..ب خون حساسم.
البته دوسه روز بعد پریود اینجور میشم.
ولی خب روزای عادی نه ندارم
کدومش بهتره.؟
تا چقدر باید استفاده کنم.؟
دیگه عفونت نگرفتی؟
آره
توی نی نی سایت زده بود از عفونت هم جلوگیری میکنه دیگه نمیدونم درسته یانه
من هم عفونت ادراری داشتم هم تناسلی
ک آزمایش ادرار ب همراه آنتی بیوگرام دادم توی اون نوشته بود چ قرصی برام مناسبه ک ی دوره مصرف کردم دیگ نگرفتم
از اون ب بعد هفته ای یکی دوبار بایوفم میخورم پیشگیری می‌کنه از عفونت و پروبیوتیک هم هست
هرسه رو باهم استفاده کردی؟
الان فقط بایوفم میخوری؟
لاکتوواژ دکتر بهم داد گفت استفاده کن۱۴شب بعد دوباره آزمایش بده ک ازمایشم ادرارم عفونت نداشت ولی خب واژنم داشت بعد بایوفم خوردم ک خوب شدم البته آمپول هم طبق ازمایشم بهم داد
پس لاکتوواژ یعنی برای عفونت ادراری هست.یعنی؟
تو ی دوره اره یکی و خوردم جواب نگرفتم بقیه رو شروع کردم
اره بایوفم میخورم عفونتم دیگ ندارم
کمک کننده بود برای من
بایوفم میشه آقایون هم مصرف کنه؟
برای پیشگیری میگم
لاکتوفوم چی؟ اون چیکار کرد برات؟ خوب بود؟
بایوفم پروبیوتیک مخصوص بانوانه
اها.پس بگیرم بزارم تو خونت
ه .
مرسی ازت عزیزم
.
لاکتوفم و بایوفم مث هم بودن
داروخونه نداشت بایوفم بهم بده ی دوره لاکتوفم داد
اکی بود ولی من عادت ب بایوفم دارم
حالا عصر هم لاکتوفوم بگیرم هم بایوفم
بگیرم برای تو خونه هر از گاهی بخورم.
علاوه بر مکمل
از دستمال استفاده نکن
نزار لباس زیرت مرطوب باشه
هفته ای دوبار از ژل شستشو سازگار با بدنت استفاده کن
من کلا ب عفونت فوبیا دارم.
تا یه کوچولو بدنم خارش داره سریع کلی ترس میاد سراغم.
رابطه دهانی هم کلا مضره
ن دستمال کاغذی استفاده ندارم.لباس زیر هم بعضی موقع تو خونه نمیپوشم...
ولی باید دیگه کلا نپوشم...
ژل هیدرودرم ساده بانوان میزدم.

خیلی وقته تموم شده .نگرفتم
👍👍🌸
مرسی از راهنمایی های خوبت عزیزم
من هربرندی می‌گرفتم برام اکی نبود
دئودراگ گرفتم عالی بود4ساله هی شارژش میکنم
از عطاری پونه کوهی بگیر
دم کن بخور عالیه برای عفونت
میشه اون مدلی ک استفاده میکنی عکسش برام بفرستی
دارم تو خونه اتفاقا.
تا چند روز بخورم؟
صبح و شببخورم فقط؟
خارش واژن بعداز پریودی
من آویشن و پونه کوهی روزی یبار دم میکردم آب توش کم میریختم نهایتا بشه ی لیوان بدون نبات می‌خوردم
روزی۲۰تا لیوان آب می‌خوردم.هی میرفتم ادرار میکردم ک مثانه ام تخلیه بشه
الان پونه کوهی و گل پنیرک دم کردم بخورم ❤️❤️مرسی ک گفتی آره همین کارم میکنم
عصر میگیرم از همین.مرسی عزیزم
پنیرک بیشتر از ی قاشق غذاخوری استفاده نکن
ولی ادرار آوره خوبه
ترجیحا چیزهای شیرین اصلا نخور
اره قاشق ریختم..
👍👍❤️❤️
سلام نازنینم به روی ماهتون
ترشحات واژینال دارید ؟چه ویژگی دارند ؟سرکه و جوش شیرین هیچ کدام استفاده نشود
ن ترشحات حالت عادی هست و بی بو.
فقط ترشحات موقع تخمک گذاری کشدار هستن
تریامسینولون ان ان روزی دو نوبت موضعی تا 5 روز بزنید جانم فلوکونازول 150 میلی گرم 3 عدد بخرید و هر 72 ساعت یکی مصرف شود
خانم دکتر پریشب فلوکونازول خوردم ولی خارشم بهتر نشده هنوز.
کلوتریمازول هم زدم ولی بصورت واژینال نبود از این پماد معمولی ها بود....
میخاستم امروز هم باز فلوکونازول بخورم.ترسیدم بخاطر عوارضش.....

ولی ان ان هنوز نزدم.چشم امتحان میکنم.
اینو استفاده نکنم؟
دمنوش پونه و آویشن هم روزی ۲ لیوان خوردم ولی هنوز خوب نشدم.
جانم دارو که توان معجزه ندارد با یکبار خوردن خوب شوید باید دوره درمان را کامل کنید ، چه عوارضی دارد که نخوردید!
خب هنوز ۷۲ ساعت نشده بود.
بخاطر. خارش زیاد میخاستم یه دونه دیگه قبل از ۷۲ ساعت بخورم.بخاطر عوارض ترسیدم
فردا میشه ۷۲ ساعت
عزیزم 💓خب از این جهت کار درستی کردید تریامسینولون ان ان را شروع کنید خارش کنترل می‌شود روزی یک عدد هیدروکسی زین هم بخورید تا 5 شب ولی مقداری خواب آور هست دقت کنی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.