سلام خانم دکتر عزیز و دوستان خوبم.
چندتا سؤال داشتم ممنون میشم جواب بدین و راهنمایی کنید.
چند روزه بعد پریودم قسمت بیرونی واژن م خارش داره و موقع ادرار سوزش کمی دارم.
هیچ ترشحی ندارم و بویی نمیده.
الان قرص فلوکونازول بخورم؟تاکی و چند تا؟
توی تشت آب و سرکه سیب و جوش شیرین بشینم یا سرکه ی سفید بهتره؟
چکار کنم زود از بین بره این عفونت.؟ اینجوری نبودم بعد از پریودم دوسه روزه اینجور شدم.
قرص لاکتوفوم چیه برای عفونته؟ خوبه استفاده کنم؟
شیاف فیتوواژکس هم دارم اونواستفادا کنم؟
به همسرم چه قرصی بدم ک اونم نگیره که زود از بین بره؟
لاکتوواژکس چیه اون خوبه؟
پرسش (1405/03/30):
خارش واژن بعداز پریودی
183
55
3 روز قبل
سوال کننده
0
3 روز قبل
مریــم بانـــو
عزیزم پی اچ طبیعی واژن با سرکه و جوش شیرین از بین میره نباید استفاده کرد ناحیه تناسلی انقد حساسه حتی شامپو هم نباید زیاد استفاده کرد
همه نوع عفونت ک نمیتونن فلوکونازول بخورم آخه ک
برای سوزش ادرار ممکنه عفونت ادراری داشته باشی
قرص لاکتوفم هم پروبیوتیک واژنه ک هم پیشگیری میکنه هم درمان عفونت .
همه نوع عفونت ک نمیتونن فلوکونازول بخورم آخه ک
برای سوزش ادرار ممکنه عفونت ادراری داشته باشی
قرص لاکتوفم هم پروبیوتیک واژنه ک هم پیشگیری میکنه هم درمان عفونت .
0
3 روز قبل
مریــم بانـــو
پاپ اسمیر دادی؟
0
3 روز قبل
مریــم بانـــو
من خودم اینجوری ام ک بعد پریود این مدلی میشم.عفونت هم ندارم.به خون پریود خودم حساسم و بدنم ب شدت زخم میشه و میخاره ک پماد میزنم
0
3 روز قبل
سوال کننده

اینه فیتو واژکس ک میگم
0
3 روز قبل
مریــم بانـــو
این برا عفونت قارچیه
0
3 روز قبل
سوال کننده
ن میگم یعنی از محلول رقیق باشه نه اینکه غلیظ.
عفونت باکتریایی نیس چون نه بو داره نه ترشح سبز...
واسه همین گفتم فلوکونازول بخورم.
لاکتوفوم شما ازش استفاده داشتی؟خوبه؟
طرز استفاده ش چطوره
عفونت باکتریایی نیس چون نه بو داره نه ترشح سبز...
واسه همین گفتم فلوکونازول بخورم.
لاکتوفوم شما ازش استفاده داشتی؟خوبه؟
طرز استفاده ش چطوره
0
3 روز قبل
سوال کننده
ازه مشکلی نداشتم
0
3 روز قبل
مریــم بانـــو
من هم لاکتوفم هم لاکتوواژ هم بایوفم استفاده کردم
0
3 روز قبل
سوال کننده
منم هرماه همینجور میشم.... فک کنم مثل شما هستم..ب خون حساسم.
البته دوسه روز بعد پریود اینجور میشم.
ولی خب روزای عادی نه ندارم
البته دوسه روز بعد پریود اینجور میشم.
ولی خب روزای عادی نه ندارم
0
3 روز قبل
سوال کننده
کدومش بهتره.؟
تا چقدر باید استفاده کنم.؟
تا چقدر باید استفاده کنم.؟
0
3 روز قبل
سوال کننده
دیگه عفونت نگرفتی؟
0
3 روز قبل
سوال کننده
آره
توی نی نی سایت زده بود از عفونت هم جلوگیری میکنه دیگه نمیدونم درسته یانه
توی نی نی سایت زده بود از عفونت هم جلوگیری میکنه دیگه نمیدونم درسته یانه
0
3 روز قبل
مریــم بانـــو
من هم عفونت ادراری داشتم هم تناسلی
ک آزمایش ادرار ب همراه آنتی بیوگرام دادم توی اون نوشته بود چ قرصی برام مناسبه ک ی دوره مصرف کردم دیگ نگرفتم
از اون ب بعد هفته ای یکی دوبار بایوفم میخورم پیشگیری میکنه از عفونت و پروبیوتیک هم هست
ک آزمایش ادرار ب همراه آنتی بیوگرام دادم توی اون نوشته بود چ قرصی برام مناسبه ک ی دوره مصرف کردم دیگ نگرفتم
از اون ب بعد هفته ای یکی دوبار بایوفم میخورم پیشگیری میکنه از عفونت و پروبیوتیک هم هست
0
3 روز قبل
سوال کننده
هرسه رو باهم استفاده کردی؟
الان فقط بایوفم میخوری؟
الان فقط بایوفم میخوری؟
0
3 روز قبل
مریــم بانـــو
لاکتوواژ دکتر بهم داد گفت استفاده کن۱۴شب بعد دوباره آزمایش بده ک ازمایشم ادرارم عفونت نداشت ولی خب واژنم داشت بعد بایوفم خوردم ک خوب شدم البته آمپول هم طبق ازمایشم بهم داد
0
3 روز قبل
سوال کننده
پس لاکتوواژ یعنی برای عفونت ادراری هست.یعنی؟
0
3 روز قبل
مریــم بانـــو
تو ی دوره اره یکی و خوردم جواب نگرفتم بقیه رو شروع کردم
اره بایوفم میخورم عفونتم دیگ ندارم
اره بایوفم میخورم عفونتم دیگ ندارم
0
3 روز قبل
مریــم بانـــو
کمک کننده بود برای من
0
3 روز قبل
سوال کننده
بایوفم میشه آقایون هم مصرف کنه؟
برای پیشگیری میگم
برای پیشگیری میگم
0
3 روز قبل
سوال کننده
لاکتوفوم چی؟ اون چیکار کرد برات؟ خوب بود؟
0
3 روز قبل
مریــم بانـــو
بایوفم پروبیوتیک مخصوص بانوانه
0
3 روز قبل
سوال کننده
اها.پس بگیرم بزارم تو خونت
ه .
ه .
0
3 روز قبل
سوال کننده
مرسی ازت عزیزم
0
3 روز قبل
سوال کننده
.
0
3 روز قبل
مریــم بانـــو
لاکتوفم و بایوفم مث هم بودن
داروخونه نداشت بایوفم بهم بده ی دوره لاکتوفم داد
اکی بود ولی من عادت ب بایوفم دارم
داروخونه نداشت بایوفم بهم بده ی دوره لاکتوفم داد
اکی بود ولی من عادت ب بایوفم دارم
0
3 روز قبل
سوال کننده
حالا عصر هم لاکتوفوم بگیرم هم بایوفم
بگیرم برای تو خونه هر از گاهی بخورم.
بگیرم برای تو خونه هر از گاهی بخورم.
0
3 روز قبل
مریــم بانـــو
علاوه بر مکمل
از دستمال استفاده نکن
نزار لباس زیرت مرطوب باشه
هفته ای دوبار از ژل شستشو سازگار با بدنت استفاده کن
از دستمال استفاده نکن
نزار لباس زیرت مرطوب باشه
هفته ای دوبار از ژل شستشو سازگار با بدنت استفاده کن
0
3 روز قبل
سوال کننده
من کلا ب عفونت فوبیا دارم.
تا یه کوچولو بدنم خارش داره سریع کلی ترس میاد سراغم.
تا یه کوچولو بدنم خارش داره سریع کلی ترس میاد سراغم.
0
3 روز قبل
مریــم بانـــو
رابطه دهانی هم کلا مضره
0
3 روز قبل
سوال کننده
ن دستمال کاغذی استفاده ندارم.لباس زیر هم بعضی موقع تو خونه نمیپوشم...
ولی باید دیگه کلا نپوشم...
ژل هیدرودرم ساده بانوان میزدم.
خیلی وقته تموم شده .نگرفتم
ولی باید دیگه کلا نپوشم...
ژل هیدرودرم ساده بانوان میزدم.
خیلی وقته تموم شده .نگرفتم
0
3 روز قبل
سوال کننده
👍👍🌸
0
3 روز قبل
سوال کننده
مرسی از راهنمایی های خوبت عزیزم
0
3 روز قبل
مریــم بانـــو
من هربرندی میگرفتم برام اکی نبود
دئودراگ گرفتم عالی بود4ساله هی شارژش میکنم
دئودراگ گرفتم عالی بود4ساله هی شارژش میکنم
0
3 روز قبل
مریــم بانـــو
از عطاری پونه کوهی بگیر
دم کن بخور عالیه برای عفونت
دم کن بخور عالیه برای عفونت
0
3 روز قبل
سوال کننده
میشه اون مدلی ک استفاده میکنی عکسش برام بفرستی
0
3 روز قبل
سوال کننده
دارم تو خونه اتفاقا.
تا چند روز بخورم؟
صبح و شببخورم فقط؟
تا چند روز بخورم؟
صبح و شببخورم فقط؟
0
3 روز قبل
مریــم بانـــو

0
3 روز قبل
مریــم بانـــو
من آویشن و پونه کوهی روزی یبار دم میکردم آب توش کم میریختم نهایتا بشه ی لیوان بدون نبات میخوردم
روزی۲۰تا لیوان آب میخوردم.هی میرفتم ادرار میکردم ک مثانه ام تخلیه بشه
روزی۲۰تا لیوان آب میخوردم.هی میرفتم ادرار میکردم ک مثانه ام تخلیه بشه
0
3 روز قبل
سوال کننده
الان پونه کوهی و گل پنیرک دم کردم بخورم ❤️❤️مرسی ک گفتی آره همین کارم میکنم
1
3 روز قبل
سوال کننده
عصر میگیرم از همین.مرسی عزیزم
0
3 روز قبل
مریــم بانـــو
پنیرک بیشتر از ی قاشق غذاخوری استفاده نکن
ولی ادرار آوره خوبه
ترجیحا چیزهای شیرین اصلا نخور
ولی ادرار آوره خوبه
ترجیحا چیزهای شیرین اصلا نخور
1
3 روز قبل
سوال کننده
اره قاشق ریختم..
👍👍❤️❤️
👍👍❤️❤️
0
3 روز قبل
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
ترشحات واژینال دارید ؟چه ویژگی دارند ؟سرکه و جوش شیرین هیچ کدام استفاده نشود
ترشحات واژینال دارید ؟چه ویژگی دارند ؟سرکه و جوش شیرین هیچ کدام استفاده نشود
0
2 روز قبل
سوال کننده
ن ترشحات حالت عادی هست و بی بو.
فقط ترشحات موقع تخمک گذاری کشدار هستن
فقط ترشحات موقع تخمک گذاری کشدار هستن
0
2 روز قبل
پزشک اوما
تریامسینولون ان ان روزی دو نوبت موضعی تا 5 روز بزنید جانم فلوکونازول 150 میلی گرم 3 عدد بخرید و هر 72 ساعت یکی مصرف شود
0
2 روز قبل
سوال کننده
خانم دکتر پریشب فلوکونازول خوردم ولی خارشم بهتر نشده هنوز.
کلوتریمازول هم زدم ولی بصورت واژینال نبود از این پماد معمولی ها بود....
میخاستم امروز هم باز فلوکونازول بخورم.ترسیدم بخاطر عوارضش.....
ولی ان ان هنوز نزدم.چشم امتحان میکنم.
کلوتریمازول هم زدم ولی بصورت واژینال نبود از این پماد معمولی ها بود....
میخاستم امروز هم باز فلوکونازول بخورم.ترسیدم بخاطر عوارضش.....
ولی ان ان هنوز نزدم.چشم امتحان میکنم.
0
2 روز قبل
سوال کننده
اینو استفاده نکنم؟
0
2 روز قبل
سوال کننده
دمنوش پونه و آویشن هم روزی ۲ لیوان خوردم ولی هنوز خوب نشدم.
0
1 روز قبل
پزشک اوما
جانم دارو که توان معجزه ندارد با یکبار خوردن خوب شوید باید دوره درمان را کامل کنید ، چه عوارضی دارد که نخوردید!
0
1 روز قبل
سوال کننده
خب هنوز ۷۲ ساعت نشده بود.
بخاطر. خارش زیاد میخاستم یه دونه دیگه قبل از ۷۲ ساعت بخورم.بخاطر عوارض ترسیدم
بخاطر. خارش زیاد میخاستم یه دونه دیگه قبل از ۷۲ ساعت بخورم.بخاطر عوارض ترسیدم
0
1 روز قبل
سوال کننده
فردا میشه ۷۲ ساعت
0
1 روز قبل
پزشک اوما
عزیزم 💓خب از این جهت کار درستی کردید تریامسینولون ان ان را شروع کنید خارش کنترل میشود روزی یک عدد هیدروکسی زین هم بخورید تا 5 شب ولی مقداری خواب آور هست دقت کنی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




