Ooma
پرسش (1405/03/30):

خانم دکترعلائم حساسیت به پروتئین گاوی چیه

سلام پسرمن دونه های ریزی روپوستش هست همش گاه می‌ره گاه باز میزنه یبوست هست و چهار روز شکمش کار می‌کنه مدفوع خمیری حالت داره
دوسه هفته هست که گلوش خلط داره نمی‌دونم خلط گلو براثر‌ویروس یا سرماخوردگی هست یا علائم حساسیت به پروتئین گاویه
برای خلط گلوش دکتر بردیم دارو داد ده روز استفاده کردیم ولی خوب نشد

سلام
دونه های ریز و عکس بده
کجای پوستش؟
خلط گلوش مال رفلاکسه اگر خوب نمیشه با دارو
آبریزش بینی نداره؟
شیر چی میخوره؟ شیر خودتو یا شیرخشک؟
خانم دکتر رفلاکس هم داره و اس امپرازول 5میخوره شیرخشکشم نان کامفورت هست دکتر گفت چون رفلاکسش شدید نیست همون نان کامفورت بدم
شیرخشک نان کامفورت
نه ابریزش بینی نداره ولی گلوش پرازخلطه شیرمیخوره صدای خیلی بدی میده
روی گونه اش
خانم دکتر ببخشید این عکس مدفوعشه
خانم دکتر ببخشید این عکس مدفوعشه
عشقم من دکتر نیستم که
من بر اساس تجربه خواستم جواب بدم
خلط گلوش یعنی باید شیرخشکشو عوض کنی ar بدی
خلط ندارع مدفوعش پروتیین‌ گاوی نیست
اره عزیزم میدونم اینارو گزاشتم دکتراوما بیادببینه
عه یعنی حساسیت نداره پس
نه پروتیین گاوی نیست الحمدلله
ولی شیرخشکشو حتما عوض کن ar بگیر
تروویتال ای ار یا نان ای ار خیلی خوبن
به نظرم تروویتال بهتر از نانه
چون یبوست کمتر میده
سلام نازنینم به روی ماهتون
قوام دفع خلطی نیست ؟خلط گلو بدلیل رفلاکس هست
از دانه های صورت عکس بگیرید تا ببینم
سلام
عزیزم پسر منم دقیقا همینه
صورتش دون میشه باز خدب نیشه دوباره
یبوستم هست تا مقعدش تحریک نکنم شکم کار نمیکنه
ولی خلط نداره مدفوعش و اینکه گفتن ریفلاکسم داره شیر برمیپردونه با هر زوری که میزنه
فردا میخوام ببرم گوارش
شیرشو عوض کردم نان ای ار گرفتم دخترمم انموقع رفلاکس داشت نان ای ار میدادم دیگه حالم از اسم ای ار بهم میخوره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.