سلام پسرمن دونه های ریزی روپوستش هست همش گاه میره گاه باز میزنه یبوست هست و چهار روز شکمش کار میکنه مدفوع خمیری حالت داره
دوسه هفته هست که گلوش خلط داره نمیدونم خلط گلو براثرویروس یا سرماخوردگی هست یا علائم حساسیت به پروتئین گاویه
برای خلط گلوش دکتر بردیم دارو داد ده روز استفاده کردیم ولی خوب نشد
پرسش (1405/03/30):
خانم دکترعلائم حساسیت به پروتئین گاوی چیه
103
19
4 روز قبل
سوال کننده
0
4 روز قبل
مهنا ا
سلام
دونه های ریز و عکس بده
کجای پوستش؟
دونه های ریز و عکس بده
کجای پوستش؟
0
4 روز قبل
مهنا ا
خلط گلوش مال رفلاکسه اگر خوب نمیشه با دارو
آبریزش بینی نداره؟
آبریزش بینی نداره؟
0
4 روز قبل
مهنا ا
شیر چی میخوره؟ شیر خودتو یا شیرخشک؟
0
4 روز قبل
سوال کننده
خانم دکتر رفلاکس هم داره و اس امپرازول 5میخوره شیرخشکشم نان کامفورت هست دکتر گفت چون رفلاکسش شدید نیست همون نان کامفورت بدم
0
4 روز قبل
سوال کننده
شیرخشک نان کامفورت
0
4 روز قبل
سوال کننده
نه ابریزش بینی نداره ولی گلوش پرازخلطه شیرمیخوره صدای خیلی بدی میده
0
4 روز قبل
سوال کننده
روی گونه اش
0
4 روز قبل
سوال کننده

خانم دکتر ببخشید این عکس مدفوعشه
0
4 روز قبل
مهنا ا
عشقم من دکتر نیستم که
0
4 روز قبل
مهنا ا
من بر اساس تجربه خواستم جواب بدم
خلط گلوش یعنی باید شیرخشکشو عوض کنی ar بدی
خلط گلوش یعنی باید شیرخشکشو عوض کنی ar بدی
0
4 روز قبل
مهنا ا
خلط ندارع مدفوعش پروتیین گاوی نیست
0
3 روز قبل
سوال کننده
اره عزیزم میدونم اینارو گزاشتم دکتراوما بیادببینه
0
3 روز قبل
سوال کننده
عه یعنی حساسیت نداره پس
0
3 روز قبل
مهنا ا
نه پروتیین گاوی نیست الحمدلله
ولی شیرخشکشو حتما عوض کن ar بگیر
تروویتال ای ار یا نان ای ار خیلی خوبن
ولی شیرخشکشو حتما عوض کن ar بگیر
تروویتال ای ار یا نان ای ار خیلی خوبن
0
3 روز قبل
مهنا ا
به نظرم تروویتال بهتر از نانه
چون یبوست کمتر میده
چون یبوست کمتر میده
0
3 روز قبل
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
قوام دفع خلطی نیست ؟خلط گلو بدلیل رفلاکس هست
قوام دفع خلطی نیست ؟خلط گلو بدلیل رفلاکس هست
0
3 روز قبل
پزشک اوما
از دانه های صورت عکس بگیرید تا ببینم
0
3 روز قبل
تنها ❤
سلام
عزیزم پسر منم دقیقا همینه
صورتش دون میشه باز خدب نیشه دوباره
یبوستم هست تا مقعدش تحریک نکنم شکم کار نمیکنه
ولی خلط نداره مدفوعش و اینکه گفتن ریفلاکسم داره شیر برمیپردونه با هر زوری که میزنه
فردا میخوام ببرم گوارش
عزیزم پسر منم دقیقا همینه
صورتش دون میشه باز خدب نیشه دوباره
یبوستم هست تا مقعدش تحریک نکنم شکم کار نمیکنه
ولی خلط نداره مدفوعش و اینکه گفتن ریفلاکسم داره شیر برمیپردونه با هر زوری که میزنه
فردا میخوام ببرم گوارش
0
2 روز قبل
سوال کننده
شیرشو عوض کردم نان ای ار گرفتم دخترمم انموقع رفلاکس داشت نان ای ار میدادم دیگه حالم از اسم ای ار بهم میخوره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




