Ooma
پرسش (1405/03/30):

تفسیر آزمایش تیروئید ویتامین د

سلام خانم دکتر من ۵هفته ودو روز هستم رفتم سونو گفتم ساک وکیسه زرده تشکیل شده دوهفته دیگه بیا براقلب
ی آزمایش برام نوشت اگه میشه برام تفسیر کنین
ب نظرتون تیروئیدم کم کار؟؟چی مصرف کنم؟؟روی تشکیل قلب اثر داره
واینکه من قبل بارداری نرمال بود

آزمایش و نفرستادی
تفسیر آزمایش تیروئید ویتامین د
وای یادم رفت
سلام عزیزم
حتما نظر دکتر رو بپرسید ولی احتمالا براتون لووتیکروسین مینویسن برا تیرویید، ویتامین دی هم خیلی پایین نیست ولی بازم فکر کنم ویتامین دی براتون تجویز میکنن
ممنون
نه نگران نباش خطرناک نیست برای جنین، با مصرف لووتیروکسین نورمال میشه
منم قبل بارداری تیروییدم نرمال بود، الانم لب مرزه ولی بازم لووتیکروسین میخورم
روزی ۱ عدد میخورید
آره
روزی یه دونه میخوردم بعد که عددش اومد پایین تر دکترم گفت دو روز در هفته نخورم. ولی حتما پیگیری کن عزیزم چون نرمال بودن تیرویید خیلی مهمه توی بارداری
عزیزم پرسش شما در بخش پرسش‌های عمومی ثبت شده است.
توجه داشته باشید که در این بخش فقط کاربران اوما می‌توانند پاسخ دهند.
برای دریافت پاسخ از دکتر و اطمینان از دیده شدن سوال توسط دکتر، لطفاً از بخش پرسش تخصصی یا ویزیت خصوصی استفاده کنید💜
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه