سلام عزیزم
حتما نظر دکتر رو بپرسید ولی احتمالا براتون لووتیکروسین مینویسن برا تیرویید، ویتامین دی هم خیلی پایین نیست ولی بازم فکر کنم ویتامین دی براتون تجویز میکنن
نه نگران نباش خطرناک نیست برای جنین، با مصرف لووتیروکسین نورمال میشه
منم قبل بارداری تیروییدم نرمال بود، الانم لب مرزه ولی بازم لووتیکروسین میخورم
آره
روزی یه دونه میخوردم بعد که عددش اومد پایین تر دکترم گفت دو روز در هفته نخورم. ولی حتما پیگیری کن عزیزم چون نرمال بودن تیرویید خیلی مهمه توی بارداری
عزیزم پرسش شما در بخش پرسشهای عمومی ثبت شده است.
توجه داشته باشید که در این بخش فقط کاربران اوما میتوانند پاسخ دهند.
برای دریافت پاسخ از دکتر و اطمینان از دیده شدن سوال توسط دکتر، لطفاً از بخش پرسش تخصصی یا ویزیت خصوصی استفاده کنید💜