Ooma
پرسش (1405/03/30):

میخام پریودم عقب بیوفته

سلام خانما من هشتم پریود میشم میخام چندروز عقب بیوفته قرص LD چطوری باید بخورم

نمیدونم و توصیه میکنم نکن اینکارو.
از الان روزی یه دونه سر ساعت بخور
عزیزم هفتم میخام برم مشهد سختمه خب
باشه عزیزم ممنونم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه